Jysk reklamuje weekendowe obniżki z okazji Black Friday i Cyber Monday (wideo)
Z okazji Black Friday w sieci sklepów Jysk wprowadzono obniżki cenowe obowiązujące od czwartku 24 listopada do niedzieli 27 listopada. Wspiera to kampania reklamowa w telewizji i internecie przygotowana przez Carat Polska.
W ramach promocji rabaty w wysokości do 70 proc. obejmują towary z 18 kategorii produktowych. Z kolei po weekendzie, z okazji Cyber Monday, w serwisie Jysk.pl pojawią się 30-sekundowe zniżki.
Sieć Jysk prowadzi promocje z okazji Black Friday od trzech lat, w tym roku w 19 krajach. - Odkąd wprowadziliśmy Black Friday w 2013 roku, zainteresowanie klientów wciąż rośnie. W zaledwie cztery lata nasz obrót z tego jednego dnia wzrósł sześciokrotnie, a Black Friday jest dzisiaj naszym najlepszym sprzedażowo dniem w roku. Również w tym roku spodziewamy się nowego rekordu, chociażby dlatego, że oferty są ważne przez cały weekend - zapowiada Niels Veien, executive vice president w Jysk Nordic odpowiedzialny za sprzedaż, marketing i e-biznes.
Obecną promocję wspiera kampania reklamowa w telewizji (kanały główne i tematyczne) oraz internecie (portale horyzontalne, social media).
Za strategię, realizację, zaplanowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska (należący do grupy Dentsu Aegis Network Polska).
Dołącz do dyskusji: Jysk reklamuje weekendowe obniżki z okazji Black Friday i Cyber Monday (wideo)