Kamis - w poszukiwaniu niepowtarzalnego smaku
29 października rozpoczęła się nowa kampania reklamowa firmy Kamis-Przyprawy SA. Jej celem jest odświeżenie wizerunku i umocnienie pozycji firmy Kamis jako lidera na rynku przypraw. Kampania potrwa do stycznia 2004 roku i obejmie telewizję, prasę oraz działania BTL.
Kluczowe przesłania komunikowane w nowej kampanii podkreślają wysoką jakość, niepowtarzalny smak i szczególny aromat przypraw. W treści przekazu zaznaczono także, iż Kamis to najczęściej wybierane przyprawy w Polsce.
W nowej kampanii firma Kamis - w poszukiwaniu niepowtarzalnego smaku i aromatu - wybrała się aż na Kubę, skąd pochodzą kadry ze spotu reklamowego lidera polskich przypraw. Przewija się w nim motyw podróżnika, który dociera do odległych zakątków świata, aby zdobyć najlepsze przyprawy. Jego uśmiech wieńczący poszukiwania jest obietnicą prawdziwie niepowtarzalnych doznań smakowych.
Egzotyka i niepowtarzalne krajobrazy bardzo dobrze podkreślają przesłanie firmy Kamis - w poszukiwaniu najlepszego smaku udamy się nawet w najdalsze rejony świata. Nowa kampania zwraca także uwagę na najwyższą jakość i niepowtarzalny aromat przypraw Kamis - wystarczy ich szczypta, zamiast garści innych
Reklamę Kamis można zobaczyć w: TVP, TVN, Polsat, TV4 i TVN7. Oprócz telewizji, kampania obejmuje także prasę branżową (m.in. "Handel", "Poradnik Handlowca") i kobiecą (m.in. "Twój Styl", "Claudia", "Poradnik Domowy", "Przyjaciółka"). Dodatkowym wsparciem działań ATL są materiały POS, ulotki dla detalistów, plakaty, a także promocje sprzedaży prowadzone przez 6 tygodni w 100 punktach na terenie całej Polski.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Demo Effective Launching, zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediacom.
Dołącz do dyskusji: Kamis - w poszukiwaniu niepowtarzalnego smaku