Kampania i konkurs na nazwy statków reklamują Stena Line
Na outdoorze trwa kampania reklamowa przewozów promowych Stena Line do Szwecji. Firmę promuje również konkurs na nazwy jej nowych statków.
Outdoorowa kampania Stena Line reklamuje przewozy promowe z Gdyni do Szwecji. W akcji wykorzystywane są różne layouty – podkreślające zarówno korzystne warunki cenowe tej oferty, jak i atrakcje turystyczne w samej Szwecji. Ponadto firma ogłosiła konkurs na nazwy statków, które w najbliższym czasie trafią do portów po przebudowie. Propozycje można zgłaszać do końca kwietnia, a na ponad 300 uczestników czekają nagrody.
Outdoorowa akcja reklamowa Stena Line obejmuje nośniki w Szczecinie, Krakowie, Poznaniu, Bydgoszczy, Gdańsku, Gdyni, Sopocie, Warszawie, Wrocławiu, Łodzi i Katowicach. Kreacją kampanii i planowaniem mediów na jej potrzeby zajęła się agencja reklamowa Mediafocus.
Dołącz do dyskusji: Kampania i konkurs na nazwy statków reklamują Stena Line