SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania Intermarché w nowej odsłonie (wideo)

Rozpoczęła się druga odsłona kampanii reklamowej produktów sieci Intermarché. Akcję przygotowały firmy Opus B, Mojo Films, Futro Film i Starcom.

Startująca właśnie kampania Intermarché reklamuje produkty marek własnych tej sieci. W poszczególnych spotach prezentowane są m.in. napoje Paquito i środki chemiczne Apta. Kreacja kampanii jest utrzymana w takiej samej stylistyce, jak jej pierwsza odsłona – prowadzona w maju i czerwcu br. (więcej na ten temat).

 

30- i 15-sekundowe spoty Intermarché są emitowane w TVP 1, TVP 2, TVP Info, Polsacie, TVN, TVN7, TV4, TVN24, Polsacie 2 i kanałach z pakietu At Media. Kreację kampanii – zaplanowanej do 3 października – przygotowała agencja Opus B, produkcją reklam zajęła się firma Mojo Films, a postprodukcją – Futro Film.

Za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Kampania Intermarché w nowej odsłonie (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl