Kampania Mini Zestawu Simplusa
Simplus wprowadza na rynek nową ofertę promocyjną dotyczącą wszystkich rodzajów Zestawów Simplus z kartą Mega 2. Obniżona cena Mini Zestawu wynosi 45 zł netto, a dodatkowo przy zakupie dodawane jest 15 złotych na połączenia i SMSy. Wraz z ceną SMSów, jest to w chwili obecnej najatrakcyjniejsza oferta na rynku.
Cele komunikacyjne: poinformowanie o promocyjnej ofercie na Zestawy Simplus z kartą Mega i stworzenie atrakcyjnego dla młodych ludzi wizerunku taryfy Simplus Team. Grupę docelową stanowią osoby uczące się w wieku 17-19 lat, licealiści, mieszkańcy dużych miast (powyżej 100 tys.) nie posiadający regularnych dochodów własnych. Osoby ceniące niezależność, chcą być lubiani, znani i podziwiani. Chcą przynależeć do grupy, mieć z nią kontakt, zawierać nowe znajomości oraz mieć zapewnioną większą swobodę od rodziców.
Nowa oferta zaprezentowana jest za pośrednictwem konwencji Simplus Team gdzie przekaz komunikowany jest z wykorzystaniem świata rzeczywistego i grupy przyjaciół znanych z poprzedniej reklamy. Wykorzystanie tych samych bohaterów, oraz stylu reklamy (ta sama dynamiczna muzyka, efekty humorystyczne, sposób informacji konsumenta o ofercie) buduje ciągłość sytuacyjną i komunikacyjną - kampania nabiera charakteru historii, dzięki której możemy zawsze uczestniczyć w życiu "paczki". Motyw kreskowego ludzika traktowany jest w tej konwencji w sposób drugoplanowy. Wyprodukowano dwa spoty TVC, które w sposób dowcipny, z przymrużeniem oka zwracają uwagę, dzięki nowej ofercie Simplus Team, zaoszczędzone pieniądze mogą bardzo przydać się np. na "pozbycie się" uciążliwego brata, który przeszkadza w zabawie.
Kampanię przygotowała agencja reklamowa Euro RSCG New Europe.
Dołącz do dyskusji: Kampania Mini Zestawu Simplusa