Kampania nowej serii Kosmetyków AA
Firma kosmetyczna Oceanic we współpracy z agencją interaktywnązjednoczenie.com, przygotowała kampanię reklamową nowej seriikosmetyków intensywnego programu kształtowania sylwetki orazpielęgnacji skóry 'AA expresso SLIM'.
Kampania kosmetyków "AA expresso SLIM" ma nie tylko charakterpromocyjny, zawiera również elementy edukacyjne, pozwalająceklientkom firmy Oceanic pogłębić wiedzę o pielęgnacji ciała,prawidłowej diecie i wspomagającym walkę z cellulitem trybieżycia.
- Kampania ma na celu dotarcie do kobiet w wieku 20-50 lat,które zmagają się z problemem cellulitu i chcą go wyeliminować, abysię lepiej poczuć i lepiej wyglądać, szczególnie w nadchodzącymokresie lata - mówi Marta Śmigielska, Junior New Media Manager wfirmie Oceanic.
Kampania objęła: mailing do odbiorców newslettera WirtualnejPolski, emisję billboardu na wszystkich stronach Wirtualnej Polskioraz emisję boxu reklamowego na portalu http://www.kobieta.wp.pl/. W ramachkampanii zaplanowano konkurs, na potrzeby którego zbudowanomini-serwis. Serwis http://www.kosmetykiaa.pl/es/,stworzony przez agencję zjednoczenie.com, prezentuje informacjedotyczące problemu zwalczania cellulitu oraz działania kosmetyków zlinii produktów AA expresso SLIM. Poprzez mini-serwis można równieżwziąć udział w konkursie, w którym do wygrania są zestawy nowychkosmetyków.
Kampania nowej serii kosmetyków jest początkiem zaplanowanejwspółpracy firmy Oceanic z agencją interaktywnązjednoczenie.com.
Dołącz do dyskusji: Kampania nowej serii Kosmetyków AA