SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania nowej toyoty yaris

Saatchi & Saatchi przygotowała kampanię wprowadzającą na rynek nową toyotę yaris.

Wystartowała kampania wprowadzająca na rynek nową Toyotę Yaris. Strategię i kreację akcji na zlecenie koncernu Toyota Motor Poland przygotowała agencja Saatchi & Saatchi. Na początek zaplanowana została kilkudniowa kampania teaserowa informującą o Dniach Otwartych w salonach Toyoty, później wystartowała właściwa kampania. Grupą docelową działań reklamowych są klienci ceniący sobie wygląd i jakość przedmiotów, którymi się otaczają, ale także podchodzący do nich bardzo praktycznie. Klienci, do których jest skierowana reklama nowej Toyoty Yaris potrafią znaleźć harmonię w życiu oraz balans pomiędzy pracą a życiem osobistym. Także w samochodzie, który kupują, szukają równowagi pomiędzy ceną, jakością, wielkością, wyglądem i praktycznością. Jednocześnie nie godzą się na kompromisy.
 
Kampania wprowadzająca nową Toyotę Yaris na polski rynek będzie miała miejsce w telewizji, radiu, prasie i na nośnikach outdoorowych.
 
Hasło w materiałach prasowych brzmi: „Nowa Toyota Yaris. Miłość od pierwszego prowadzenia”. Koncepcja kreatywna kampanii prasowej opiera się na przekazie, który można streścić następująco: Toyota Yaris daje Ci wszystko, czego możesz oczekiwać od miejskiego samochodu, więc łatwo zakochać się w niej - od pierwszego prowadzenia. Mnóstwo perfekcyjnych rozwiązań daje Ci uczucie pełnej satysfakcji - pokochałeś ją od pierwszego wejrzenia.
 
Spot telewizyjny przedstawia natomiast wszechstronność samochodu.
 
Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy Zenithmedia.
 
Klient: Toyota Motor Poland
Agencja: Saatchi & Saatchi
Przedstawiciele klienta: Krzysztof Prus, Robert Hoffman
Przedstawiciele agencji: Karina Komorowska, Sylwia Kozłowska
Dyrektor kreatywny: Jacek Szulecki
Dyrektor artystyczny: Bartek Grala
Copywriter: Daniel Piecka

Dołącz do dyskusji: Kampania nowej toyoty yaris

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl