Kampania Panoramy Firm
Pod hasłem 'Znajdziesz łatwo' trwa najnowsza kampania reklamowa Panoramy Firm
Jej celem jest edukacja użytkowników i klientów poprzez zwrócenie uwagi na łatwość znajdowania potrzebnych informacji.
W reklamie Eniro Polska, wydawca Panoramy Firm, wskazuje na podstawową funkcjonalność katalogu, czyli podział na:
z ofertami firm dla tych, którzy szukają konkretnego produktu lub usługi
z danymi wszystkich firmy od A do Z dla tych, którzy szukają konkretnej firmy
- Naszym celem jest uświadomienie Klientom i Użytkownikom jak łatwo można znaleźć w Panoramie Firm potrzebne informacje. - mówi Wojciech Komosa, Kierownik Komunikacji w Eniro Polska. - W przekazie koncentrujemy się na produkcie i jego cechach! Edukujemy użytkowników, pokazując funkcjonalność Panoramy Firm (podział na część żółtą i różową, łatwość korzystania, wiele form dostępu np. katalog, portal pf.pl, serwisy wap, płyty CD). Ponadto wskazujemy Klientom sposób na optymalną (tj. zapewniającą zwrot z inwestycji), reklamę własnej firmy w naszych produktach."
Kreacja jest prosta, bezpośrednia i oszczędna w formie. Na projekcie widać duży katalog (z nową okładką z dużym logo Panorama Firm) i czerwone tło, znakomicie odróżniające się od otoczenia! Kampania jest elementem długofalowej strategii Eniro Polska, w której położono nacisk na tworzenie produktów przyjaznych (łatwych) dla użytkowników i klientów.
Kampania promocyjna rozpoczęła się od bilbordów w Warszawie - największego rynku. Następnie reklamy pojawią się na tablicach w całej Polsce oraz w mediach ogólnopolskich (prasa: Polityka, Businessman, Newsweek, Forbes, Wprost, Polityka; radio: RMF) i lokalnych (outdoor, prasa, radio).
Dołącz do dyskusji: Kampania Panoramy Firm