Kampania Paralotnej dla British School
Agencja Paralotna rusza z kampanią dla British School
British School z początkiem września rusza z największą jak dotąd kampanią wizerunkową. Działania reklamowe obejmują outdoor, prasę, oraz materiały POS. Strategię i kreację przygotowała agencja Paralotna.
British School to dynamicznie rozwijająca się ogólnopolska szkoła językowa. Przeszło 600 lektorów uczy 40 tys. słuchaczy w ponad 60 placówkach.
Grupa docelowa kampanii to młodzież gimnazjalna i licealna.
Analiza komunikacji szkół językowych pozwala stwierdzić że zdecydowana większość szkół reklamuje się w sposób bardzo podobny. Rynek zarzucony jest stertami ulotek z młodymi uśmiechniętymi ludźmi pełnych obietnic bez pokrycia typu „Nauczymy Cię angielskiego w 3 tygodnie”. Problem w tym, że cukierkowy wizerunek większości szkół nijak przystaje do oczekiwań młodzieży, a masowo rozdawane ulotki lądują w najbliższym koszu na śmieci – nieprzeczytane.
Przed przystąpieniem do tworzenia strategii komunikacji agencja przeprowadziła spotkania z młodymi ludźmi aby lepiej zrozumieć ich motywacje, zainteresowania, styl życia oraz panujące obecnie trendy. Badania potwierdzają, że młodzież chce się uczyć, ale potrzebuje do tego odpowiednich miejsc. Nikt nie szuka drugiej szkoły na popołudnie, lecz miejsca, którym czułby się jak u siebie. Jeśli chodzi o sposoby komunikowania marek młodzieżowych najbardziej atrakcyjne ich zdaniem przekazy powinny przede wszystkim cechować odwaga, oryginalność, nowoczesność, seksowność.
Koncept kreatywny utrzymany jest w krnąbrnej, surowej, młodzieżowej stylistyce odważnie i zdecydowanie wyróżniającej się na tle komunikacji innych szkół. British School to szkoła angielskiego blisko Ciebie, blisko Twojego podwórka – tuż za rogiem. Idea wpisuje się doskonale w strategię rozwoju szkoły, otwierającej kolejne placówki blisko naturalnego środowiska młodych ludzi - w dzielnicach mieszkalnych, lub w ścisłym centrum miast.
Metryka
Tytuł: Angielski na Twoim podwórku
Klient/Marka: British School
Przedstawiciel Klienta:Maciej Jamiołkowski,
Sektor rynku: Szkoły językowe
Agencja:Paralotna
Przedstawiciel agencji: Paweł Miklaszewski
Dyr. Kreatywny: Michał Holewjusz, Paweł Lis
Team Kreatywny: Mariusz Bagan, Olaf Kulińczyk
Fotograf: Rafa Małysa
Data pierwszej emisji 1.09.04
Media:Outdoor (billboardy i plakaty), Prasa, POS
Dołącz do dyskusji: Kampania Paralotnej dla British School