Kampania Peugeot 407
Właśnie ruszyła kolejna kampania przygotowana przez Agencję Euro RSCG Warsaw dla marki Peugeot 407
Celem kampanii jest dalsze wzmacnianie wizerunku samochodu, który wprowadza nowe standardy bezpieczeństwa, komfortu i stylistyki w swoim segmencie.
Wykorzystany został dobrze znany film z kampanii wprowadzającej 407.
W reklamie telewizyjnej Peugeot 407 przedstawiony jest jako jedyny prawdziwy samochód pośród wielu zabawek jeżdżących po ulicach, co w metaforyczny sposób pokazuje osobowość tego modelu. Wizerunek ten jest wpierany komunikatem, który informuje, że model 407 jest najchętniej kupowanym samochodem w swojej klasie w Europie.
Kampania będzie obecna w TVP, TVP3, TVN, TVN7,TV4, TVN24, TVN Turbo, Discovery, Animal Planet, MTV Classic od 2-22 maja. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Initiative Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Kampania Peugeot 407