SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kampania promocyjna ING

Ruszyła kampania promocyjna Otwartego Konta Oszczędnościowego w ING Banku Śląskim.

Czas trwania kampanii: 1.10 – 8.11.2006 (konkurs trwa do 30.11.2006)
Promowany produkt: Otwarte Konto Oszczędnościowe

Grupa docelowa:
Grupa docelowa kampanii medialnej: klienci dużych, tradycyjnych banków, posiadający lokaty lub nadwyżki na ROR, osoby w wieku 35-50 lat, mieszkańcy dużych i średnich miast.
Grupa docelowa konkursu: klienci Banku, posiadacze OKO

Cele komunikacyjne:
Poinformowanie o warunkach oszczędzania w ING Banku Śląskim oraz zachęcenie klientów, zwłaszcza klientów banków tradycyjnych, do otwarcia Otwartego Konta Oszczędnościowego

Zachęcenie klientów już posiadających Otwarte Konto Oszczędnościowe do udziału w konkursie


Najważniejszy przekaz kampanii
Połowa Polaków trzyma oszczędności na złych warunkach! Sprawdź jakie aktualnie warunki masz na swoich lokatach i porównaj je z ofertą ING Banku Śląskiego: oprocentowanie 3,5% oraz możliwość wpłat i wypłat w dowolnym momencie, bez utraty odsetek.

Narzędzia promocyjne

Media masowe
TV:
wersje: 45-sekundowa i 30-sekundowa.Spot TV bazuje na grze aktorskiej Marka Kondrata, który w sposób bezpośredni, bez efekciarskiej i reklamowej oprawy przekazuje widzom swoje przemyślenia. Zastanawia się „Dlaczego połowa Polaków nie chce zarabiać?” i nawiązuje do wcześniejszych kampanii Otwartego Konta Oszczędnościowego. Termin emisji: 1.10.-5.11.2006 r.
Stacje: TVP, Polsat, TVN, TVN7, TV4, stacje niszowe
Prasa:
ogłoszenie prasowe z monetą („Połowa Polaków trzyma oszczędności na złych warunkach”)
Termin emisji: 6.10.- 8.112006 r.
Prasa ogólnopolska: dzienniki (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Dziennik, Fakt, Metro, Metropol), tygodniki (Wprost, Polityka, Przekrój, Newsweek, Angora, Gala, To i Owo), dwutygodniki (Viva), miesięczniki (Twój Styl, National Geographic)
Prasa lokalna (Dziennik Polski, Dziennik Bałtycki, Dziennik Łódzki, Kurier Szczeciński, Głos Wielkopolski, Dziennik Zachodni, Echo Dnia, Nowa Trybuna Opolska, Słowo Polskie Gazeta Wrocławska).
Poza tym na witrynach oddziałów znajdą się wyklejki i plakaty nawiązujące do wybranego konceptu prasowego

Konkurs "Doceń znajomych"
Wsparciem kampanii medialnej jest konkurs „Doceń znajomych”. W tej akcji promocyjnej nagradzani są głównie dotychczasowi klienci Banku – posiadacze Otwartego Konta Oszczędnościowego w złotych. Wystarczy, że zachęcą znajomego do założenia Otwartego Konta Oszczędnościowego i przekażą mu kupon konkursowy z 10 ostatnimi cyframi swojego konta. Jeśli do 30. listopada br. osoba ta przyjdzie z wypełnionym kuponem, założy Otwarte Konto Oszczędnościowe i wpłaci minimum 1 000 złotych na przynajmniej 60 dni – dotychczasowi klienci dostaną 50 zł na swoje Otwarte Konto Oszczędnościowe. W sumie uczestnicy konkursu mogą zarobić do 750 zł, polecając Otwarte Konto Oszczędnościowe 15 znajomym.

Mailingi
mailing do wybranych posiadaczy OKO
insert do wyciągu do wybranych posiadaczy OKO

POS-y w placówkach
1. Wyklejki na witryny wybranych oddziałów
2 Plakaty
a. Duży plakat z monetą dla oddziałów, które nie będą wyklejane - do umieszczenia na witrynach
b. Duży i standardowy plakat promujący konkurs - do ekspozycji wewnątrz oddziału
3. Hangery z taśmą dwustronną – do umieszczenia w dowolnym miejscu, np. pod ladą, na ścianie
4. Ulotki z informacją o konkursie oraz 1 egzemplarzem kuponu
5. Kupony
6. Standy na stanowiska obsługi klientów – w każdym standzie dwie kieszenie: do ekspozycji ulotek i kuponów:

Inne
Reklama na ekranach transakcyjnych bankomatów,
pełne informacje o konkursie wraz kuponem konkursowym na stronie www.ingbank.pl,
specjalna infolinia pod numerem 0 801 190 190 (numer ten będzie podany w TV, prasie oraz w materiałach POS dla oddziałów – infolinia czynna będzie w czasie trwania kampanii).

Agencja: Brain
Dom Mediowy: Pan Media Western

Dołącz do dyskusji: Kampania promocyjna ING

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl