Kampania promocyjna Siemens Gigaset SL550
Wprowadzeniu na polski rynek bezprzewodowego telefonu stacjonarnego Siemens Gigaset SL550 towarzyszy kampania promocyjna.
Do Świąt Wielkanocnych na wybranych portalach i stronach internetowych ukazywać się będą billboardy, prezentujące ten model i zapraszające do udziału w konkursie. Konkurs ten, prowadzony na stronach www.siemens.pl/gigaset, polega na jak najszybszym ułożeniu z gotowych elementów obrazka przedstawiającego aranżację telefonu w nowoczesnym pomieszczeniu. Dla zwycięzców ufundowanych zostało m.in. dziesięć zestawów modelu Gigaset SL550.
Przewodnie hasło promocji telefonu brzmi "Gigaset SL550 - piękny i funkcjonalny". Model ten opracowany został z myślą o użytkownikach przywiązujących wagę do nowoczesnego, eleganckiego designu oraz poszukujących zaawansowanych rozwiązań technicznych.
Elementem kampanii jest również współpraca z firmą Wólczanka SA. W katalogu sprzedażowym tej spółki na sezon wiosna-lato 2006, najwyższej klasy ubiory prezentowane będą wraz z bezprzewodowym telefonem stacjonarnym. Hasło "Piękny i funkcjonalny" doskonale pasuje do takiego zestawienia mody z technologią - powiedziała Sandra Wróblewska, Kierownik ds. marketingu w Siemens Sp. z. o.o., Communications SHC.
Dodatkowo, w salonach firmowych Wólczanki dostępne będą katalogi produktowe Siemens Gigaset. Telefon Gigaset SL550 umieszczony też zostanie na plakatach eksponowanych na witrynach salonów Wólczanki.
Dołącz do dyskusji: Kampania promocyjna Siemens Gigaset SL550