Kampania 'Rajd Młodych'
Peugeot Polska organizuje już po raz szósty akcję pod hasłem 'Rajd Młodych' wyszukiwania młodych, utalentowanych kierowców
Celem akcji jest popularyzacja sportu samochodowego, podnoszenie bezpieczeństwa w ruchu drogowym oraz ułatwienie najlepszym rozpoczęcia startów w imprezach rajdowych. Dotychczas wzięło już w nich udział wielu młodych ludzi, których marzeniem są profesjonalne rajdy samochodowe.
Celem kampanii przygotowanej przez Euro RSCG Warsaw, promującej Rajd Młodych jest zaroszenie młodych ludzi w wieku 18-25 lat do wzięcia udziału w eliminacjach rajdu.
W tym roku eliminacje odbędą się:
Wrocław: 23-24 kwietnia
Warszawa: 14-15 maja
Poznań: 18-19 czerwca
Chorzów: 10-11 września
Wielki finał odbędzie się w Warszawie 8 października 2005 roku. Nagrodą główną, jaką otrzyma zwycięzca Rajdu Młodych, jest samochód Peugeot 206 do wykorzystania na przyszłoroczny sezon.
Kampania Rajdu Młodych obecna będzie w prasie skierowanej do młodej grupy docelowej, w rozgłośniach radiowych oraz w działaniach bezpośrednich na uczelniach w formie specjalnych plakatów jak również w Internecie.
Dołącz do dyskusji: Kampania 'Rajd Młodych'