Kampania reklamowa dodatku Metro City
Ruszyła miesięczna kampania dodatku kulturalnego Metro City.
Kampania będzie prowadzona na nośnikach reklamy zewnętrznej w największych miastach w Polsce oraz na łamach "Metra".
Za kreację i planowanie mediów odpowiada dział promocji „Metra”.
Pierwszy numer dodatku ukazał się w dzienniku „Metro” 15 grudnia 2006. Jest to piątkowy przewodnik kulturalny po weekendowym życiu w dużym mieście.
Redakcja „Metro City” poleca nie tylko imprezy i wydarzenia w mieście, ale też recenzuje najnowsze filmy kinowe, nowości książkowe, muzyczne oraz filmy DVD. Oprócz wskazówek i praktycznych informacji, jak spędzić wolny czas, publikuje w nim wiele ciekawostek ze świata gwiazd i seriali, a także krzyżówkę i horoskop. W dodatku drukowany jest również program telewizyjny na weekend.
„Metro City” ukazuje się w 8 regionach: Warszawa, Trójmiasto, Szczecin, Poznań, Wrocław, Kraków, Katowice (Aglomeracja górnośląska + Bielsko – Biała) oraz Łódź.
Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa dodatku Metro City