Kampania reklamowa Heyah
Agencja reklamowa Polymus przygotowała kampanię BTL wspierającą wprowadzenie na rynek nowej młodzieżowej marki Polskiej Telefonii Cyfrowej Heyah
Pojawienie się na rynku marki Heyah wiązało się bardzo silną kampanią reklamowa oraz promocyjną. Heyah wchodziła na rynek z dużym rozmachem i hałasem w mediach. Działo się tak zarówno z powodu niestandardowej kampanii teaserowej, kreatywnemu użyciu mediów jak i cyklowi imprez klubowych, które wieńczyły launch marki. Za przygotowanie oraz realizację działań BTL odpowiedzialna była agencja Polymus.
Wszystkie elementy kampanii BTL opierały się na narzędziach, które są atrakcyjne dla młodzieży. Trwające kilka tygodni działania rozpoczęły się w końcu lutego. Wszystkie aktywności zostały opracowane tak, by uczestniczyć w życiu środowiska młodych ludzi intrygować ich i zapraszać do interakcji, podkreślając tym samym nowoczesny, młodzieżowy charakter marki. We wszystkich akcjach zostały wykorzystane nowatorskie rozwiązania z dziedziny field marketingu, event marketingu oraz ambient media. Działania fildowe oraz eventowe zaplanowano w kilkunastu miastach w całej Polsce, koncentrując się na miejscach, w których szczególnie często bywa młodzież.
Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa Heyah