Kampania reklamowa Mercedesa
Agencja reklamowa Scholz and Friends przygotowała kampanię dla DaimlerChrysler Automotive Polska
W listopadzie i grudnia będzie trwała kampania produktowa Mercedes-Benz Vito i Mercedes-Benz Sprinter/ samochody dostawcze przygotowana przez agencję reklamową Scholz and Friends dla firmy DaimlerChrysler Automotive Polska.
Celem marketingowym kampanii jest zwiększenie sprzedaży reklamowanych modeli samochodów a celem komunikacyjnym informacja o ofercie cenowej na te wybrane modele.
Opis strategii: Oferta kierowana do osób planujących zakup samochodu dostawczego w ciągu najbliższych miesięcy => przyspieszenie decyzji o zakupie.
Opis realizacji: Podkreślenie krótkiego czasu trwania oferty => zachęta do szybkiego podjęcia decyzji.
Kampania swym zasięgiem obejmie prasę codzienną, tygodniki opiniotwórcze, prasę handlową i motoryzacyjną oraz radio.
Dom mediowy: Mediaage:cia
Dyrektorzy kreatywni: Jane Stoykov
Zespół kreatywny:
Copy: Piotr Cedzyfski,
Art: Andrzej Wyszomirski
Przedstawiciel Klienta: Barbara Kunach
Przedstawiciel Agencji: Agnieszka Chmielewska.
Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa Mercedesa