Kampania reklamowa sieci "Smyk"
Trwa świąteczna kampania reklamowa sieci sklepów dla dzieci Smyk
Jest to kolejny wspólny projekt Smyka i Agencji Reklamowej GonnaBe. Po bardzo udanej kampanii na rozpoczęcie roku szkolnego pt.: "Bo każde dziecko jest inne", tym razem GonnaBe zdecydowała się na humorystyczny aspekt kreacji. Dwuznaczne hasło przewodnie "Każdy ma coś ze Smyka" zilustrowane jest trzema zdjęciami dwu -, dziewięcio- i trzydziestopięciolatka, bawiących się gwiazdkowymi prezentami, zakupionymi oczywiście w Smyku. GonnaBe oprócz aspektu humorystycznego, skupiła się na image'owym charakterze layoutu, umieszczając całość na jaskrawym, dobrze widocznym, czerwonym tle i ubarwiając olbrzymim wizerunkiem twarzy świętego Mikołaja.
Na potrzeby projektu GonnaBe wspólnie ze Smykiem zorganizowała sesję fotograficzną. Na casting zgłosiło się wiele osób. Poszukiwano dzieci w szerokim przedziale wiekowym, a szczególną uwagę zwracano na charakterystyczne twarze. Praca z dziećmi daje wyjątkową satysfakcję - zgodnie podkreślają Rafał Korulczyk Creative Director GonnaBe i szef marketingu Smyka Dorota Całka - z nikim nie pracuje się tak przyjemnie. Pomogły doświadczenia z jesiennej kampanii "Będę duży...teraz jestem Smyk", na potrzeby której też zorganizowano sesję zdjęciową, a przed dziećmi postawiono zadanie przyjęcia roli dorosłych. Tym razem głównym wymogiem była naturalność. Na zdjęciach są polskie dzieci, 35-letni Staś z layoutu też jest Polakiem, ale już Mikołaj pochodzi prosto z Laponii - żartuje Rafał Korulczyk.
Agencji powierzono kreację plakatu, reklamy prasowej, broszury image/product, spotu radiowego, dodatkowych materiałów promocyjnych i wizualizację sklepów. Kształt reklamy radiowej objęty jest na razie tajemnicą, ale wiadomo już, że w jego realizacji nie wzięli udziału profesjonalni lektorzy, ale tak jak w przypadku projektów graficznych - dzieci. Przystępowaliśmy do nagrań pełni obaw - mówi odpowiedzialny za kreację spotu Marcin Kruszyński - bo oprócz dużej satysfakcji, praca z dziećmi to także wielka niewiadoma. Efekt naszej pracy już wkrótce będzie można ocenić. Spoty będą emitowane w rozgłośniach lokalnych i centrach handlowych.
Za pomocą kampanii Smyk po raz kolejny podkreślił swoją pozycję lidera na rynku sklepów z artykułami dziecięcymi. Zaznaczając swoją odmienność od innych sklepów tego typu, spozycjonował się jako firma z najwyższej półki, pomysłowa, potrafiąca zadbać o swój wizerunek. A przede wszystkim, na co wpływ ma styl kreacji, wyrażono szacunek do klienta, szczególnie tego najmłodszego.
Kampania ma charakter ogólnopolski. Potrwa do końca roku. Za stronę kreatywną projektu, podobnie jak w przypadku poprzedniej kampanii, odpowiadają Rafał Korulczyk oraz Marcin Kruszyński (Copywriter). Obsługą klienta, którego reprezentowały panie Dorota Całka i Izabela Dembicka (Specjalista ds. Marketingu) zajęli się ponownie Michał Korulczyk (Account Director) i Agata Kaczor (Account Executive).
Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa sieci "Smyk"