Kampania telewizyjna marki Lambi
Rozpoczęła się kampania telewizyjna papieru toaletowego marki Lambi
W październiku br. rozpoczęła się kampania telewizyjna papieru toaletowego marki Lambi. Spoty reklamowe są tylko częścią intensywnej promocji, którą prowadzi firma Metsä Tissue, od wprowadzenia w kwietniu na rynek nowej marki. Kampania telewizyjna potrwa do Bożego Narodzenia i przeprowadzona zostanie za pośrednictwem największych polskich stacji.
W przedostatnim tygodniu października rozpoczęła się telewizyjna kampania papieru toaletowego marki Lambi. Emisja spotów jest częścią intensywnej promocji prowadzonej przez producenta papieru, firmę Metsä Tissue. We wrześniu zakończył się, obejmujący największe miasta Polski, roadshow Lambi. W październiku rozpoczęły się także promocje w miejscach sprzedaży. Marka Lambi wspierana jest bardzo atrakcyjnymi materiałami POS: ulotki, owijki na palety, maskotki Lambi.
Spoty reklamowe emitowane są w takich stacjach jak: TVP1, TVP2, TVN, TVN7, TVN24, TV4. Kampania potrwa do Bożego Narodzenia. Zakupem mediów zajął się dom mediowy SPC House of Media. Agencja reklamowa odpowiedzialna za przygotowanie spotów to Selen Advertising z Krakowa.
Dołącz do dyskusji: Kampania telewizyjna marki Lambi