Kampania Toyoty Corolli Verso
Saatchi and Saatchi Poland opracowało nową kampanię reklamową dla Toyoty-Corolla Verso
Klient agencji - Toyota Motor Poland- liczy na znaczny wzrost zainteresowania tym modelem samochodu wśród Polaków. Koncern motoryzacyjny oczekuje, że model ten, obok Yarisa, Corolli i Avensisa, stanie się czwartą najważniejszą marką w portfolio Toyoty w Polsce.
Opracowana przez Saatchi and Saatchi kampania reklamowa dla Toyoty Corolli Verso ma charakter kampanii wizerunkowej identyfikującej produkt Toyoty jako wszechstronnego samochodu dla aktywnej rodziny.
Kampania skierowana jest do dynamicznych i niezależnych młodych ludzi, którzy planują rozwój rodziny lub mają dzieci, ale za wszelką cenę unikają bycia postrzeganymi jako typowi stateczni rodzice. Samochód z tego segmentu jest im potrzebny - ze względu na aktywny i mobilny tryb życia. Często mają oni do przewiezienia większą ilość bagażu lub osób.
Wszechstronne możliwości samochodu, odpowiadające potrzebom aktywnej rodziny, zostały zaprezentowane przez Saatchi and Saatchi podczas zorganizowanych na stacjach dealerskich Toyoty Dni Otwartych. Drugi etap działań reklamowych stanowi natomiast opracowana przez Saatchi and Saatchi kampania wizerunkowa składająca się z 30 sekundowego spotu pt. 'Sąsiadka'. W spocie tym ciekawska sąsiadka obserwuje rodzinę posiadaczy Toyoty Corolli Verso i nie może się nadziwić wielu możliwościom zastosowania samochodu - myśli, że rodzina kupiła kilka różnych aut.
Reklama telewizyjna będzie emitowana w sierpniu, w stacjach ogólnopolskich (TVP, TVN, TV4, TVN7) oraz niszowych (TVN24, TVN Turbo, Canal+, National Geographic, Discovery).
Za stronę kreatywną kampanii odpowiada zespół Satchii & Satchii - dyrektor kreatywny Jacek Szulecki oraz przedstawiciele agencji: Anna Ptasińska, Piotr Niemczyński, Paweł Grzybowski i Katarzyna Zdunek. Dyrektorem artystycznym kampanii jest Bożena Ślaga, a copywriterem Radek Kotapka. Podczas tworzenia kampanii Toyotę Motor Poland reprezentowali: Jacek Pawlak, Witold Nowicki i Krzysztof Prus. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith Media.
Toyota- Corolla Verso pojawiła się na rynku w maju 2004. Nowy model Toyoty należy do bardzo prężnie rozwijającego się w Polsce segmentu MPV. Najbliższymi konkurentami w tym segmencie są: Renault Grand Scenic, Opel Zafira, Citroen Xsara Picasso, Ford C-max.
Dołącz do dyskusji: Kampania Toyoty Corolli Verso