Kampania Tymbarku Orzeźwiającego
Do sierpnia potrwa kampania Tymbarku Orzeźwiającego wykorzystująca telewizję, prasę i outdoor
Do sierpnia potrwa kampania Tymbarku Orzeźwiającego wykorzystująca telewizję, prasę i outdoor. Kampanię przygotowała agencja reklamowa Euro RSCG New Europe, a zakupem i planowaniem mediów zajął się Initiative Media.
Nowa kampania reklamowa Tymbarku Orzeźwiającego to swojego rodzaju zabawa skojarzeniowa pobudzająca wyobraźnie grupy docelowej. W lekki, nowoczesny sposób promuje logo, przedstawiając na białym tle charakterystyczne zielone kapsle z zawleczkami w niestandardowych sytuacjach. W telewizji, prasie i na plakatach zobaczymy różnie poukładane lub powyginane kapsle, które budzą skojarzenia z momentami konsumpcji.
Głównym celem reklamy jest wzrost świadomości marki Tymbark, ale również podtrzymanie dynamizmu i żywiołowości samej marki. Celem jest również umacnianie nowoczesnego i atrakcyjnego wizerunku marki oraz utwierdzenie obecnych użytkowników, że Tymbark Orzeźwiający reprezentuje bliskie im wartości.
Grupą docelową są osoby młode, mieszkające w dużych i średnich miastach, uczące się lub już pracujące. Są optymistami, lubią nowe doświadczenia, są aktywni, szukają sposobów na zaspokojenie swoich potrzeb oraz sposobów samorealizacji.
Dyrektor kreatywny Jacek Maciejewski
Creative Group Head Dorota Redźko
Zespół kreatywny
Anna Pągowska, Wojtek Ciszkiewicz
Przedstawiciel klienta Edyta Franczak
Przedstawiciele Client Service Joanna Łojko Anna Kozłowska-Rorat
Producent
Monika Zgórzak Luiza Doraczyńska
Dołącz do dyskusji: Kampania Tymbarku Orzeźwiającego