Kampania wizerunkowa Allegro
Pod koniec września startuje pierwsza kampania wizerunkowa marki Allegro.
Celem kampanii jest podkreślenie, że Allegro to nie tylko serwis aukcyjny, gdzie można coś kupić i sprzedać.
-Allegro to przede wszystkim społeczność użytkowników i miejsce kontaktu pomiędzy ludźmi. Claim wykorzystany w kampanii See You… zachęca do włączenia się do tej społeczności - czytamy w komunikacie.
Równolegle z szeroką kampanią w głównych stacjach telewizyjnych toczyć się będzie precyzyjnie stargetowana kampania w stacjach tematycznych oraz niszowych. Reklamy Allegro zobaczymy również w kinach w największych miastach Polski oraz usłyszymy w intensywnej kampanii radiowej. Wsparcie stanowić będzie wielkoformatowy outdoor oraz reklama na środkach komunikacji miejskiej.
Twórcy kampanii nie zdradzają jak długo potrwa kampania oraz czy czekają nas jakieś dodatkowe niespodzianki.
Za kreację kampanii odpowiada Just. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Concept.
Dołącz do dyskusji: Kampania wizerunkowa Allegro