Kampania wizerunkowa firmy Dialog
10 kwietnia br. rozpoczęła się ogólnopolska kampania wizerunkowa Telefonii Dialog S.A.
Kampania potrwa do 8 maja. Poprzedziła ja 10-dniowa (od 1 kwietnia) kampania teaserowa na nośnikach wielkoformatowych w największych miastach Polski. Pojawiły się na nich 3 hasła: „Rozwój leży w naszej naturze”, „Bliskość leży w naszej naturze”, „Zadowolenie leży w naszej naturze”. Podsumowuje je główne hasło kampanii „Dialog leży w naszej naturze”.
Jak podano w komunikacie istotą wiosennej odsłony tegorocznych działań marketingowych jest budowa wizerunku operatora przyjaznego, bliskiego ludziom. W związku z takim charakterem przekazu zmieniło się hasło pozycjonujące. Dialog już nie jest tylko jak dotychczas „ekspertemw telekomunikacji” – Dialog daje „więcej możliwości”, rozumie potrzeby, potrafi jej zaspokajać, daje szanse na kontakt z bliskimi – jest sposobem na realizację najważniejszych ludzkich pragnień.
Celem kampanii jest zwiększanie świadomości marki w całej Polsce i budowa zaufania oraz pozytywnej, emocjonalnej więzi miedzy Klientami i marką Dialog.
W związku z powyższymi założeniami równocześnie ze startem kampanii zmianie uległ system Identyfikacji Wizualnej Telefonii Dialog – zmiana ta dotyczy przede wszystkim logotypu i hasła pozycjonującego. Dialog został rozszerzony do Dialog telecom z hasłem pozycjonującym „Więcej możliwości”. Modyfikacja ta wynikła z konieczności ściślejszego powiązania logotypu spółki z branżą telekomunikacyjną, co ma szczególne znaczenie na obszarach z niską świadomości marki (historycznie pozakoncesyjnymi).
Kampania wizerunkowa ma zasięg ogólnopolski. Skierowana jest do zarówno do rynku biznes, jak i do odbiorców indywidualnych. Przekaz wizerunkowy obejmie telewizję (dwa spoty o długości 30 i 15 sekund emitowane na antenie TVP1, TVP2, TVN, TVN24, TVN7, Tele5 oraz TV Puls), outdoor (280 tablic w największych miastach Polski) oraz prasę ogólnopolską (m.in. Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Gazeta Prawna, Polityka, Newsweek, Przekrój). Uzupełnieniem działań promocyjnych będzie ekspozycja siatki wielkoformatowej na budynku Millenium Plaza w Warszawie oraz sponsoring programu „Bilans Tygodnia” na antenie TVN24.
Kampanię realizuje dla Telefonii Dialog Agencja Reklamowa Oskar Wegner, zakupem mediów zajmuje się Dom Mediowy MPG Media Planning.
Dołącz do dyskusji: Kampania wizerunkowa firmy Dialog