Kampania wizerunkowa na 20-lecie Gazety Wyborczej (wideo)
Ruszyła urodzinowa kampania wizerunkowa 'Gazety Wyborczej', którakończy w tym roku 20 lat.
Do 8 maja w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych(TVP1, TVP2, Polsacie, TVN, kanały tematyczne) emitowane będą spoty"Gazety Wyborczej". Spoty zostały nakręcone w konwencji PolskiejKroniki Filmowej - mają po 30 i 15 sekund. W sondzie ulicznejrespondenci przewidują, jak będzie wyglądać Polska za 20 lat.Wyreżyserował je Paweł Łoźiński.
Reklamy "Gazety Wyborczej" pojawią się również na nośnikachoutdoorowych AMS w całej Polsce i w serwisie Wyborcza.pl.
Kreację kampanii stworzyła agencja Jasieński & StadnickiAdvertising, spoty wyprodukowało studio CutCut, za zakup mediówodpowiedzialny był dom mediowy Starlink.
Dołącz do dyskusji: Kampania wizerunkowa na 20-lecie Gazety Wyborczej (wideo)