Kampania wprowadza „Nową firmę” w Erze Biznes (wideo)
W Erze Biznes pojawiają się taryfy „Nowa firma” skierowane do małych przedsiębiorstw. Nową ofertę wspiera kampania reklamowa przygotowana przez PTC we współpracy z Saatchi&Saatchi i Starcom.
Wprowadzana w Erze Biznes oferta „Nowa firma” jest podzielona na sześć planów taryfowych. W abonamencie za 25 zł i 55 zł netto cena połączenia do wszystkich sieci (oprócz Play, Cyfrowego Polsatu i Centernetu) wynosi 29 gr netto, a w pozostałych wariantach abonamentu – 24 gr netto.
W taryfach są również dostępne dwie promocje. I tak w ramach oferty „W Nowej Firmie najtaniej” można wybrać opcję „10 Numerów za Grosz”, „Najtańsze Numery” lub 1500 minut do wszystkich sieci (oprócz Play, Cyfrowego Polsatu i Centernetu) dostępnych co miesiąc przez cały czas trwania umowy. Natomiast w promocji „Najtańsze Telefony w Nowej Firmie” dostępne są telefony, m.in. Nokia 3720 classic, za 1 zł netto w abonamencie już za 55 zł netto, oraz Samsung Galaxy (I5700) – za 148 zł netto w abonamencie za 55 zł netto. Ponadto klienci, którzy skorzystają z promocji w ramach taryf „Nowa Firma” mogą otrzymać dodatkowo internet stacjonarny 1Mb/s za 1zł netto nawet przez 24 miesiące.
Taryfy „Nowa Firma” wspiera kampania reklamowa, w której o poszczególnych zaletach tej oferty opowiadają przedstawiciele małych firm z różnych branż, zachęcając do przeniesienia biznesu do Ery. Akcja od 15 lutego jest prowadzona w telewizji (stacje ogólnopolskie i tematyczne), prasie, radiu i internecie. Akcję – zaplanowaną do kwietnia – przygotował departament komunikacji rynkowej PTC we współpracy z agencją reklamową Saatchi&Saatchi i domem mediowym Starcom.
Dołącz do dyskusji: Kampania wprowadza „Nową firmę” w Erze Biznes (wideo)