Kampania wspiera Orange Kino Letnie
Rozpoczyna się wakacyjny cykl filmowy Orange Kino Letnie. Akcji towarzyszy kampania reklamowa w najważniejszych mediach.
W ramach ruszającego właśnie cyklu Orange Kino Letnie przez całe wakacje w Sopocie i Zakopanem będą funkcjonować kina pod gołym niebem, w których filmy będą wyświetlane na ekranach AirScreen o powierzchni projekcyjnej 12x6 metrów. Ponadto między tymi dwoma miejscowościami będą kursować specjalne pociągi, w których również będzie można za darmo oglądać filmy.
Akcję wspierają działania reklamowe w telewizji (TVN), radiu (Radio Zet ), prasie („Gazeta Wyborcza”), internecie (Wirtualna Polska, portale społecznościowe Facebook, Nasza-Klasa, MySpacei YouTube i Grono, serwisy lokalne), na outdoorze (plakaty, flagi na latarniach i obrandowane drewniane fotele kinowe w Trójmieście i Zakopanem, nośniki w regionie trójmiejskim, mazowieckim i małopolskim) oraz punkty sprzedaży (150 salonów Empik, 1,2 tys. bankomatów Euronet).
Cykl organizuje Orange we współpracy z PKP Intercity jako oficjalnym przewoźnikiem oraz TVN jako partnerem strategicznym.
Dołącz do dyskusji: Kampania wspiera Orange Kino Letnie