SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania wspiera Orange Kino Letnie

Rozpoczyna się wakacyjny cykl filmowy Orange Kino Letnie. Akcji towarzyszy kampania reklamowa w najważniejszych mediach.

W ramach ruszającego właśnie cyklu Orange Kino Letnie przez całe wakacje w Sopocie i Zakopanem będą funkcjonować kina pod gołym niebem, w których filmy będą wyświetlane na ekranach AirScreen o powierzchni projekcyjnej 12x6 metrów. Ponadto między tymi dwoma miejscowościami będą kursować specjalne pociągi, w których również będzie można za darmo oglądać filmy.

Akcję wspierają działania reklamowe w telewizji (TVN), radiu (Radio Zet ), prasie („Gazeta Wyborcza”), internecie (Wirtualna Polska, portale społecznościowe Facebook, Nasza-Klasa, MySpacei YouTube i Grono, serwisy lokalne), na outdoorze (plakaty, flagi na latarniach i obrandowane drewniane fotele kinowe w Trójmieście i Zakopanem, nośniki w regionie trójmiejskim, mazowieckim i małopolskim) oraz punkty sprzedaży (150 salonów Empik, 1,2 tys. bankomatów Euronet).

Cykl organizuje Orange we współpracy z PKP Intercity jako oficjalnym przewoźnikiem oraz TVN jako partnerem strategicznym.

Dołącz do dyskusji: Kampania wspiera Orange Kino Letnie

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
paulo
Ciekawy pomysł, generalnie sporo ostatnio w Orange akcji niezwiązanych ściśle z samą ofertą (kino letnie, Orange Festival, loteria bmw). No ale widać taki trend na rynku, że nie można poprzestawać na sprawach ofertowych, tylko trzeba promować markę w inny sposób.
odpowiedź