Kanały dla dzieci: MiniMini+ i Cartoon Network tracą widzów, Nick Jr w czołówce
W styczniu br. pozycja lidera oglądalności wśród kanałów dziecięcych należała do MiniMini+. Największym wzrostem pochwalić się mógł Nick Jr, z kolei najwięcej stracił BBC Cbeebies.
W styczniu 2014 roku liderujący w rankingu kanał MiniMini+ zanotował spadek udziału względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 27,17 proc. do poziomu 0,67 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych dzięki uprzejmości jednego z nadawców.
Z trzeciej na drugą pozycję awansował Nickelodeon, którego udział w analizowanym okresie jednak zmniejszył się o 4,69 proc. do 0,61 proc.
Natomiast na ostatnią lokatę podium (z miejsca piątego) awansował Cartoon Network, którego wynik w zeszłym miesiącu jednak spadł o 11,86 proc. i uplasował się na poziomie 0,52 proc.
Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym aż 131,82 proc., pochwalić się mógł kanał Nick Jr, który awansował z miejsca dziewiątego na czwarte. Średni miesięczny udział tej stacji w styczniu 2014 roku wyniósł 0,51 proc.
Z kolei największy spadek odnotował BBC CBeebies, który spadł z miejsca siódmego na dziesiąte. W badanym miesiącu wynik tego kanału zmniejszył się bowiem o 50 proc. do 0,17 proc.
Lp. |
Stacja |
Wszyscy 4+ |
|||
styczeń 2013 |
styczeń 2014 |
||||
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
||
1 |
MiniMini+ |
65 214 |
0,92% |
48 812 |
0,67% |
2 |
Nickelodeon |
45 607 |
0,64% |
44 633 |
0,61% |
3 |
Cartoon Network |
41 915 |
0,59% |
38 321 |
0,52% |
4 |
Nick Jr |
15 878 |
0,22% |
37 344 |
0,51% |
5 |
Disney Channel |
45 215 |
0,64% |
36 821 |
0,50% |
6 |
Disney Junior |
47 252 |
0,66% |
33 776 |
0,46% |
7 |
Disney XD |
35 764 |
0,50% |
22 553 |
0,31% |
8 |
Polsat JimJam |
20 097 |
0,28% |
16 427 |
0,22% |
9 |
Nickelodeon HD |
11 611 |
0,16% |
15 419 |
0,21% |
10 |
BBC CBeebies |
24 290 |
0,34% |
12 293 |
0,17% |
11 |
Boomerang |
10 812 |
0,15% |
11 396 |
0,16% |
12 |
teleTOON+ |
9 015 |
0,13% |
7 265 |
0,10% |
Wśród widzów w grupie komercyjnej nowym liderem został Nick Jr (0,60 proc. udziału; wzrost o 172,73 proc. - największy w zestawieniu), który rok wcześniej był dziewiąty. Na drugą lokatę spadł kanał MiniMini+ (również 0,60 proc., w dół o 38,78 proc.). Na podium znalazł się jeszcze Nickelodeon (0,52 proc., + 8,33 proc.).
Również i w tym ujęciu najwięcej stracił BBC CBeebies - było to 53,33 proc.
Lp. |
Stacja |
Wszyscy 16-49 |
|||
styczeń 2013 |
styczeń 2014 |
||||
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
||
1 |
Nick Jr |
6 182 |
0,22% |
17 459 |
0,60% |
2 |
MiniMini+ |
28 145 |
0,98% |
17 372 |
0,60% |
3 |
Nickelodeon |
13 725 |
0,48% |
15 286 |
0,52% |
4 |
Disney Junior |
21 753 |
0,76% |
14 017 |
0,48% |
5 |
Cartoon Network |
11 830 |
0,41% |
13 900 |
0,48% |
6 |
Disney Channel |
13 206 |
0,46% |
13 220 |
0,45% |
7 |
Polsat JimJam |
10 052 |
0,35% |
7 791 |
0,27% |
8 |
Disney XD |
9 753 |
0,34% |
7 094 |
0,24% |
9 |
Nickelodeon HD |
4 096 |
0,14% |
6 767 |
0,23% |
10 |
Boomerang |
5 192 |
0,18% |
4 331 |
0,15% |
11 |
BBC CBeebies |
8 520 |
0,30% |
4 154 |
0,14% |
12 |
teleTOON+ |
2 370 |
0,08% |
2 308 |
0,08% |
Dołącz do dyskusji: Kanały dla dzieci: MiniMini+ i Cartoon Network tracą widzów, Nick Jr w czołówce
później 2009 - 2013 w tych czasach leciały animowane wojny klonów . Teraz Cartoon network wprowadza jakieś bezsensowne nowości np niesamowity świat gumbolla i zwyczajny serial , . Dla mnie to nie jest żadna frajda oglądać taki serial o postaciach które zachowują sie jak zwykli ludzie i nie mają super mocy .