Kancelaria premiera wybiera firmę do obsługi kampanii billboardowych
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów rozpoczęła przetarg na zakup powierzchni powierzchni na zewnętrznych nośnikach typu outdoor na potrzeby działań informacyjnych realizowanych przez KPRM - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
W planowanych działaniach informacyjnych Kancelaria Premiera będzie informować m.in. o programach rządowych, zmianach
przepisów prawnych oraz prezentować zmiany i rozwiązania dla poszczególnych grup społecznych i beneficjentów tych programów.
Przetarg dotyczy zakupu powierzchni reklamowej na nośnikach typu billboard w całej Polsce. Musi uwzględniać dobową widownię nośników z podziałem od 1 tys. osób na dobę do ponad 50 tys. osób na dobę.
Do zaplanowanych przez KPRM kampanii wykorzystywane mają być billboardy od 2,5 m² do 5,5 m², billboardy o pow. 18 m², 36 m² i 48 m² . Nośniki muszą być oświetlone - 75 proc. z nich ma korzystać z lamp typu LED, by zminimalizować zużycie energii elektrycznej. Mogą to być reklamy zarówno wolnostojące, jak i umieszczone na budynkach itd.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Wybrana firma zajmie się zakupem powierzchni reklamowej na nośnikach, wydrukiem materiałów, wyklejeniem reklam, konserwacją oraz demontażem i utylizacją.
Zwycięzca przetargu będzie pracować dla Kancelarii Premiera do połowy grudnia br. Przetarg trwa do 14 lutego br. Wartość kontraktu opiewa na kwotę 800 tys. zł netto (bez VAT).