Kancelaria premiera szuka pośrednika do zakupu reklam w prasie
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów rozpoczęła przetarg na zakup powierzchni reklamowej w prasie na potrzeby działań promujących programy rządowe - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Przetarg KPRM dotyczy zakupu przestrzeni w prasie drukowanej na potrzeby działań informacyjnych dot. programów rządowych realizowanych przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów.
Jak podaje Kancelaria Premiera, celem zaplanowanych przez nią działań informacyjnych będzie informowanie o programach rządowych, zmianach przepisów prawnych oraz prezentacji zmian i rozwiązań dla poszczególnych grup społecznych i beneficjentów tych programów.
Chodzi o zakup powierzchni reklamowej w dziennikach, tygodnikach, dwutygodnikach i miesięcznikach, w prasie ogólnopolskiej i lokalnej.
Wśród wskazanych dzienników ogólnopolskich są "Dziennik Gazeta Prawna", "Fakt", "Gazeta Polska Codziennie", "Nasz Dziennik", "Puls Biznesu", "Rzeczpospolita" i "Super Express".
Wśród tygodników KPRM wskazała takie tytuły, jak "Chwila dla ciebie", "Gazeta Polska", "Gość Niedzielny", "Niedziela", "Tygodnik Solidarność", "Sieci", "Tele Świat", "Tele tydzień", "To & Owo TV", "Twoje imperium", "Tygodnik do Rzeczy", "Idziemy" i "Życie na gorąco".
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Na liście gazet lokalnych jest kilkadziesiąt tytułów, głównie są to tytuły wydawane przez Polska Press Grupę, w której udziałowcem jest Grupa Orlen.
Budżet w tym przetargu wynosi 984 tys. zł. Wybrana w nim firma będzie pracować dla KPR do 26 stycznia br. Przetarg trwa do 17 lutego br.
Dołącz do dyskusji: Kancelaria premiera szuka pośrednika do zakupu reklam w prasie