Kancelaria Premiera szuka dostawcy nośników outdoorowych, budżet to 2 mln zł
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów rozpoczęła przetarg na usługę zakupu powierzchni reklamowych na zewnętrznych nośnikach typu outdoor na potrzeby kampanii społecznych i informacyjnych przez nią realizowanych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Budżet wynosi 2 mln zł.
Przetarg, który trwa do 27 września br. dotyczy usługi zakupu powierzchni reklamowych na zewnętrznych nośnikach typu outdoor na potrzeby kampanii społecznych i informacyjnych realizowanych przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów.
Każda kampania będzie mogła obejmować zakup powierzchni reklamowych na takich nośnikach jak: billboardy, citylighty, murale, siatki wielkoformatowe i digital outdoor.
Wybrana firma będzie pracować dla Kancelarii Premiera do końca br. Budżet wynosi 2 mln zł.
Firmy zainteresowane udziałem w tym postępowaniu muszą zapłacić 20 tys. zł wadium.
KPRM prowadzi równolegle przetarg na wybór agencji, która zajmie się kampanią promującą Polski Ład.
Dołącz do dyskusji: Kancelaria Premiera szuka dostawcy nośników outdoorowych, budżet to 2 mln zł