Kandydaci do Białego Domu rzadko korzystają z reklam wwyszukiwarkach
Mniej niż połowa kandydatów ubiegających się o nominację na urządprezydenta Stanów Zjednoczonych promuje się poprzez płatne reklamyw internetowych wyszukiwarkach.
Lepiej w tej przestrzeni radzą sobie Republikanie. Spośród ośmiugłównych kandydatów, pięciu umieściło swoje reklamy wwyszukiwarkach, w porównaniu do zaledwie dwóch na ośmiu w przypadkuDemokratów. W sumie Republikanie promowali się jak do tej pory wten sposób trzy razy częściej od Demokratów - informuje serwisMediaPost Publications, powołując się na badanie agencjimarketingowej Rimm-Kaufman Group.
Wyszukiwanie informacji w sieci to jedna z najczęstszychczynności jaką wykonują internauci. Dziwi więc fakt, że kandydacido Białego Domu nie są zbyt skorzy do wykorzystania tej platformyreklamowej.
Agencja Rimm-Kaufman Group oparła swoje analizy na reklamachkandydatów na prezydenta USA, umieszczanych w wyszukiwarkach Googlei Yahoo od lutego bieżącego roku.
źródło: MediaPost Publications
Dołącz do dyskusji: Kandydaci do Białego Domu rzadko korzystają z reklam wwyszukiwarkach