Kappahl wprowadza nową identyfikację wizualną i pozycjonowanie
Skandynawska sieć modowa Kappahl zaprezentowała nowe logo, zakorzenione w jego bogatej historii, aby zaznaczyć początek tego, co nazywa „główną podróżą transformacyjną”. Marka zmienia pozycjonowanie „z marki produktowej na markę bazującą głównie na wartościach”.
- Kappahl wkracza w nową fazę swojej historii. Wiele obszarów Kappahl zmieni się i rozwinie w nadchodzących latach. Naszym celem jest tworzenie inspirujących doświadczeń klientów każdego dnia - tak wprowadzane zmiany uzasadniła Elisabeth Peregi, dyrektorka naczelna Kappahl.
Zaktualizowane logo jest częścią szerszej identyfikacji wizualnej i strategii marki Kappahl zmierzającej do zmiany w kierunku marki bardziej opartej na wartościach, aby pomóc jej w dalszym rozwoju na nowych rynkach i kanałach oraz w rozwoju nowych marek.
- Przez ostatni rok czerpaliśmy siłę z rozmów z naszymi klientami, co pozwoliło nam rozwinąć naszą markę i pozycję. Ta praca uczyniła zespół Kappahl silniejszym i jeszcze bardziej ukierunkowanym na cele - dodała Peregi.
Firma wyjaśnia, że nowe logo oznacza „różnorodność w codziennym życiu i modę dopasowaną do życia”. Zostało zainspirowane dziedzictwem projektowania graficznego lat 70. i zawiera unikalny krój pisma.
Kappahl uprościł i unowocześnił logo, usuwając wielką literę „A”. Litera „A” była wcześniej ukłonem w stronę założyciela sieci, Per-Olofa Ahla.
Komentując nową strategię marki i projekt logo, Madeleine Ahlström, kierownik ds. marketingu w Kappahl, powiedziała: - Nasze dziedzictwo jest wyjątkowe. Dlatego przeanalizowaliśmy naszą historię projektowania graficznego i zainspirowaliśmy się wyglądem Kappahl z lat 70-tych. Okrągłe, geometryczne, asertywne kształty i nieco cięższy krój pisma odtwarzają ten sam wizualny charakter, nie oddalając się zbytnio od miejsca, w którym jesteśmy dzisiaj.
Nowa strategia i projekt marki Kappahl zostały opracowane we współpracy z Lynxeye.
Założona w 1953 r. w Göteborgu w Szwecji Grupa Kappahl jest wiodącą siecią odzieżową w krajach skandynawskich, z około 370 sklepami Kappahl i Newbie oraz e-commerce w Szwecji, Norwegii, Finlandii, Danii, Polsce i Wielkiej Brytanii.
Dołącz do dyskusji: Kappahl wprowadza nową identyfikację wizualną i pozycjonowanie