Karmi teraz z malinową pasją
Rusza kolejna odsłona najnowszej kampanii telewizyjnej marki Karmi z portfela Carlsberg Polska.
Począwszy od 11 czerwca, dotychczasowa kampania, wykorzystująca hasło „Karmi, kobiecy świat”, uzupełniona zostanie spotem reklamowym promującym najnowszy wariant marki - Karmi Malinowa Pasja.
„Nasz najnowszy film, przygotowany specjalnie dla wariantu Karmi Malinowa Pasja, bezpośrednio nawiązuje do filmu emitowanego od połowy maja w ramach trwającej, nowej kampanii reklamowej Karmi.” - mówi Magdalena Wesołowska, Senior Brand Manager marki Karmi w Carlsberg Polska. „Dlatego w scenie rozgrywającej się w nowej reklamie, pojawia się ta sama bohaterka, ta sama muzyka i charakterystyczne wnętrza, co sprawia, że odnosi się wrażenie, jakby był to „zapomniany” kadr poprzedniego filmu. Dzięki temu film, z jednej strony informuje o najnowszym wariancie Karmi - Malinowa Pasja, z drugiej zaś, bardzo wyraźnie podkreśla, że jest to produkt o cechach wspólnych dla wszystkich wariantów Karmi. Napój bardzo kobiecy w swym charakterze, idealny na chwile relaksu, odprężenia i błogiego zapomnienia.”
Autorem kreacji kampanii jest agencja Saatchi & Saatchi Poland.
Spoty 15” „Malinowa Pasja” oraz skrócona, 15” wersja dotychczasowej reklamy „Karmi – kobiecy świat” emitowane będą w tych samych blokach reklamowych począwszy od 11 czerwca na antenach stacji telewizyjnych o zasięgu ogólnopolskim – TVP, TVN, TVN Style, Polsat, TVN7, TV4.
Za zakup i planowanie mediów odpowiada Media Direction OMD.
Dołącz do dyskusji: Karmi teraz z malinową pasją