Karolina Urbańska w Walk Creative
Do zespołu client service agencji Walk Creative dołączyła Karolina Urbańska. Objęła stanowisko senior account executive.
Urbańska będzie odpowiedzialna za obsługę zarówno projektów BTL, jak i działań digital dla kilku klientów agencji w zespole Olgi Chełchowskiej, account director Walk Creative.
Karolina Urbańska z branżą reklamową związana jest od niemal 10 lat. Swoje dotychczasowe doświadczenie zdobywała pracując m.in. w agencji IQ Marketing. Zajmowała się również przygotowaniem kampanii i projektów niestandardowych w Grupie Radiowej Agory.
Realizowała działania z zakresu BTL dla klientów branży telekomunikacyjnej oraz FMCG. W swoim portfolio ma projekty dla takich marek jak: Kompania Piwowarska, Unilever, Orange, Wedel, Aviva, czy Netia.
Ukończyła grafikę komputerową w Europejskiej Wyższej Szkole Informatyczno-Ekonomicznej w Warszawie oraz reklamę w Wyższej Szkole Promocji.
Dołącz do dyskusji: Karolina Urbańska w Walk Creative