Karta zbliżeniowa najbardziej pożądaną nowością w ofercie banków
Spośród nowości w ofercie banków najbardziej pożądanym przez klientów produktem jest karta zbliżeniowa (55%) - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
Ponadto klienci banków są zainteresowani aplikacjami na smartfony lub tablety na bieżąco informującymi o stanie konta, jak również możliwością wypłaty środków z bankomatu poprzez skanowanie odcisku palca.
Spośród ofert już dostępnych na polskim rynku najmniej entuzjazmu wzbudza możliwość dokonywania przelewów przez portale społecznościowe (bardziej zainteresowane są tym kobiety niż mężczyźni).
Najbardziej otwarci na nowości bankowe są klienci ING Banku Śląskiego, a także ludzie młodzi z przedziału wiekowego do 24 lat.
Badanie zostało zrealizowane przez ARC Rynek i Opinia techniką CAWI (ankiet internetowych) w dniach 26-28.02.2013 na próbie N=605 internautów w wieku 18-60 lat. Wszyscy badani posiadali konto w banku, zaś 2/3 respondentów korzystało z usług co najmniej dwóch banków.
Dołącz do dyskusji: Karta zbliżeniowa najbardziej pożądaną nowością w ofercie banków