Kasia Bujakiewicz i Agnieszka Więdłocha w kampanii „#Naturalnierazem” kosmetyków Garnier
Marka kosmetyków Garnier stawia na naturalność. W ramach kampanii „#Naturalnierazem”, której ambasadorkami zostały Kasia Bujakiewicz i Agnieszka Więdłocha, wprowadzi do końca roku kilka nowości produktowych.
W ramach akcji „#Naturalnierazem” Garnier zobowiązał się do tego, by produkty z naturalnymi składnikami były dostępne dla wszystkich, bez względu na wiek, płeć, potrzeby pielęgnacyjne czy zasobność portfela.
Ambasadorki kampanii - Kasia Bujakiewicz i Agnieszka Więdłocha - będą na początek sygnować produkty linii Color Naturals, a potem kolejne nowości wprowadzane sukcesywnie do końca roku.
Firma planuje realizować ideę w pełni naturalnych składników w różnych kategoriach produktowych - najpierw w koloryzacji, a następnie w produktach do pielęgnacji włosów, pielęgnacji twarzy oraz ciała z uwzględnieniem dezodorantów i ochrony przeciwsłonecznej.
Organiczne produkty Garnier opatrzone będą certyfikatem EcoCert. Większość z nich ma formuły wegańskie. Ich składniki aktywne pochodzą z odnawialnych źródeł, pozyskiwane są zgodnie z zasadami fair-trade, poszanowaniem zróżnicowania biologicznego i zapewnieniem producentom uczciwych płac.
Kosmetyki te produkowane są w fabryce L’Oréal w Kaniach pod Warszawą. Firma zapewnia, że do produkcji opakowań używa materiałów pochodzących z recyklingu oraz podlegających ponownemu przetworzeniu, tak często jak to jest możliwe dla jednoczesnego zachowania efektywności produktów.
Bujakiewicz i Więdłocha w reklamach kosmetyków Garnier do koloryzacji włosów występują od wiosny ub.r.
Dołącz do dyskusji: Kasia Bujakiewicz i Agnieszka Więdłocha w kampanii „#Naturalnierazem” kosmetyków Garnier