Katarzyna Bujakiewicz reklamuje nową Formułę Junior Box w Play (wideo)
Ruszyła kampania z udziałem aktorki Katarzyny Bujakiewicz reklamująca odświeżoną wersję oferty Formuła Junior Box w sieci Play. Akcję przygotowały i realizują agencja Grandes Kochonos i Artegence oraz dom mediowy MediaCom Warszawa.
W spocie Formuły Junior Box Katarzyna Bujakiewicz z grupką dzieci odwiedza punkt sprzedaży Play, w którym otrzymuje reklamowane zestawy ze smartfonami, tabletami i laptopami. Dzieciaki natychmiast zaczynają korzystać z tych urządzeń, a aktorka potwierdza, że są one najlepszym prezentem na różne okazje.
Formuła Junior Box do oferty Play została wprowadzona w listopadzie ub.r., natomiast teraz jest dostępna w dwóch nowych wariantach: Mix (ze smartfonem Alcatel onetouch Pop C3) oraz Internet 4G LTE (do wyboru z tabletem Samsung Galaxy Tab 4 10.1 LTE lub laptopem Lenovo G50-30 z modemem).
Katarzyna Bujakiewicz jesienią ub.r. została ambasadorką reklamową marki Bakalland, natomiast obecnie jest jednym z jurorów w programie „Mali giganci” w TVN (więcej o nim).
Play od ponad dwóch lat reklamuje się przy pomocy wizerunku znanych osób (przeczytaj opinie o tej serii reklamowej). W ostatnich kampaniach sieci zadebiutowali Ewa Farna i Sebastina Karpiel-Bułecka z zespołem Zakopower oraz Anna Mucha.
Nowa kampania będzie prowadzona w telewizji, radiu, internecie, punktach sprzedaży oraz na outdoorze.
Kreacją reklam zajęła się agencja Grandes Kochonos, przy czym za reklamy i aktywności w internecie odpowiada agencja Artegence. Media do kampanii planuje i kupuje dom mediowy MediaCom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Katarzyna Bujakiewicz reklamuje nową Formułę Junior Box w Play (wideo)