SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Katarzyna Dąbrowska nową naczelną „Glamour”. „Wybór wspólnie z partnerem licencyjnym”

Katarzyna Dąbrowska objęła stanowisko redaktor naczelnej miesięcznika „Glamour” (Burda Media Polska). Dziennikarka zastąpiła Annę Jurgaś, która rozstała się z wydawnictwem.

Katarzyna Dąbrowska, fot. Burda Media Polska Katarzyna Dąbrowska, fot. Burda Media Polska

Katarzyna Dąbrowska jest związana z Burda Media Polska od 11 lat. Do tej pory pracowała na stanowisku zastępcy redaktor naczelnej „InStyle” oraz jako sekretarz redakcji „Gali”.

Zmiana na stanowisku szefowej redakcji pisma ma związek z odejściem Anny Jurgaś, która kierowała „Glamour” od dziewięciu lat.

- Decyzja o wyborze Kasi na redaktor naczelną zapadła wspólnie z naszym partnerem licencyjnym, Conde Nast - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Agnieszka Prokopowicz, PR manager & advisory consultant w Burda Media Polska.

Dotychczasowa redaktor naczelna magazynu rozstała się z wydawnictwem z końcem października br. Anna Jurgaś z Burda Media Polska związana była od października 2009 roku, kiedy przejęła stanowisko redaktor naczelnej „Glamour”. Poprzednio pracowała w Edipresse jako redaktor naczelna magazynów „Hot, Moda & Shopping” i „Viva! Moda”, a także kierowała działem Moda w dwutygodniku „Viva!”. W latach 1996-2002 była fashion directorem w magazynie „Elle”.

Odejście Anny Jurgaś to kolejna zmiana w Burdzie w ostatnim czasie. Dwa tygodnie temu z wydawnictwem rozstała się Aldona Sosnowska-Szczuka, która przez ponad 4 lata pełniła funkcję zastępcy redaktor naczelnej dwutygodnika „Gala”.

„Glamour” miał być bliżej millenialsów

Przypomnijmy, że na początku roku w miesięczniku „Glamour” wprowadzono zmiany mające przybliżać go do tzw. pokolenia millenialsów. Oparto je na wynikach badań wśród czytelniczek, które miały potrzeby podobne do oczekiwań tzw. pokolenia millenialsów. Zmodyfikowaniu uległ też konkurs Glammies. - Magazyn chce promować dziewczyńskość i siłę kobiecości - tłumaczyła w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Anna Jurgaś.

Jesienią 2017 roku w „Glamour” zmieniono layout, poszerzono działy mody, urody, fitnessu, zdrowia, kultury oraz psychologii oraz wprowadzono sekcje Newsletter i Wellbeing. Natomiast na początku ub.r. Burda International Polska uzyskała przedłużenie o kilka lat licencji na wydawanie pisma.

Z danych ZKDP wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Glamour” w pierwszym kwartale 2018 roku wyniosła 32 250 egz.

Dołącz do dyskusji: Katarzyna Dąbrowska nową naczelną „Glamour”. „Wybór wspólnie z partnerem licencyjnym”

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
walter
czy równia pochyła.

Dobrze było.
0 0
odpowiedź
User
Kick
Z łapanki na korytarzu
0 0
odpowiedź
User
Iga
Gratuluję Kasiu, you rock!
0 0
odpowiedź