SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Katarzyna Figura i Leo Beenhakker najbardziej nie pasują do reklamowania banku

Zdaniem polskich internautów Katarzyna Figura i Leo Beenhakker najbardziej wśród gwiazd reklamujących banki nie nadają się do takich kampanii - wynika z badania przeprowadzonego przez Macroscope OMD. Natomiast za najlepszych w reklamowaniu banków uznani zostali Marek Kondrat i Piotr Fronczewski.

Prawie trzy czwarte polskich internautów uważa, że Marek Kondrat pasuje do reklamy banku ING i występując w jego kampaniach, przynosi mu korzyści - pokazuje badanie zrealizowane przez dom mediowy Macroscope OMD. Przeciwnego zdania jest niespełna 20 proc. ankietowanych. Z kolei dwie trzecie respondentów pozytywne odbiera udział Piotra Fronczewskiego w kampaniach Getin Banku. Więcej niż połowa internautów tak samo ocenia reklamowanie banków przez Jerzego i Macieja Stuhrów oraz Huberta Urbańskiego.

kf1

Z drugiej strony prawie 60 proc. internautów uważa, że do reklamy banku nie pasuje Katarzyna Figura i jej udział w kampanii Eurobanku przyniósł mu więcej szkód niż korzyści. Ponad połowa respondentów tak samo ocenia reklamowanie banku przez Leo Beenhakkera. Więcej niż 40 proc. ankietowanych podobne zdanie ma o udziale w takich kampaniach Anny Marii Jopek, Piotra Kupichy i Krystyny Jandy. Ta ostatnia aktorka i John Cleese to zarazem gwiazdy, których udział w kampaniach banków jest oceniany negatywnie przez podobną grupę respondentów, co pozytywnie.

kf2

Badanie opinii polskich internautów o udziale gwiazd w reklamach banków zostało przeprowadzone w bieżącym roku przez Macroscope OMD. Ankiety CAWI objęły 644 respondentów.

Dołącz do dyskusji: Katarzyna Figura i Leo Beenhakker najbardziej nie pasują do reklamowania banku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl