Katarzyna Ramus przeszła z Wirtualnej Polski do AdNext
Na początku września br. do zespołu grupy AdNext dołączyła Katarzyna Ramus, która objęła stanowisko business development directora. Wcześniej przez 12 lat pracowała w Grupie Wirtualna Polska.
Ramus jest odpowiedzialna za pozyskiwanie nowych kontaktów biznesowych, budowanie relacji z klientami oraz rozwój technologii i precyzowanie narzędzi opartych na profilach i audience buying.
Do jej obowiązków należy również nawiązywanie współpracy z wybranymi podmiotami z obszaru big data oraz wspieranie implementacji nowych produktów MTI.
Ostatnio Katarzyna Ramus była kierownikiem działu performance w Grupie Wirtualna Polska. Do jej obowiązków należało m.in. zarządzanie zespołem, tworzenie wielokanałowych strategii marketingowych, rozwój oferty reklamowej dla modeli efektywnościowych, monitoring wskaźników skuteczności prowadzonych kampanii i ulepszanie narzędzi optymalizacyjnych.
Wcześniej zajmowała się współpracą z domami mediowymi i planowaniem kampanii. Karierę w branży rozpoczęła w biurze reklamy Wydawnictwa Murator.
Ramus jest absolwentką Wydziału Ekonomiczno-Rolniczego Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego.
Dołącz do dyskusji: Katarzyna Ramus przeszła z Wirtualnej Polski do AdNext