„Każdy dzień smakuje lepiej” w kampanii delikatesów Alma
W telewizji, prasie i internecie ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa delikatesów Alma. Akcję - prowadzoną pod hasłem „Każdy dzień smakuje lepiej” - firma przygotowała wspólnie z fotografami Zuzą Krajewską i Bartkiem Wieczorkiem.
Rozpoczęta właśnie kampania Almy pokazuje, jak różne osoby z radością robią zakupy w tych delikatesach. W poszczególnych reklamach będą pojawiać się kolejni bohaterowie przedstawiani w różnych sytuacjach, miejscach i towarzystwie. Celem akcji jest podkreślenie komfortu zakupów i szerokiego asortymentu produktów oferowanych przez delikatesy Alma.
Kampania - zaplanowana do połowy grudnia - obejmuje telewizję (TVN i TVN 24), prasę (tygodniki opinii, dwutygodniki i miesięczniki kobiece) oraz internet (działania na Facebooku i w serwisach VoD). Kreacją oraz planowaniem i zakupem mediów na potrzeby akcji zajął się działu marketingu Alma Market, a zdjęci i spoty nakręcili fotografowie Zuza Krajewska i Bartek Wieczorek.
Dołącz do dyskusji: „Każdy dzień smakuje lepiej” w kampanii delikatesów Alma