Kendall Jenner we włoskim stylu reklamuje Reserved (wideo)
Bohaterką kampanii reklamującej nową kolekcję odzieży Reserved (produkowanej prze LPP) jest amerykańska modelka i celebrytka Kendall Jenner. To kolejna zagraniczna gwiazda promująca tę markę.
Spot z kampanii kojarzy się z klasycznym włoskim kinem sprzed paru dekad. Kendall Jenner wciela się w kilka ról: przymierza ubrania w okazałej willi, pozuje z nagim mężczyzną, tańczy w futurystyczno-klasycznym wnętrzu oraz biegnie przez miasto, a po wskoczeniu do basenu zmienia się w syrenę.
Modelka prezentuje przy tym różne ubrania z jesienno-zimowej kolekcji Reserved. Akcja jest prowadzona pod hasłem „#CiaoKendall”.
- Kendall w kampanii Reserved ma wiele twarzy - jest czasem zmysłową Sophią Loren z „Małżeństwa we włoskim stylu”, innym razem dziewczęcą Natalie Portman z „Leona Zawodowca” by na końcu stać się jedyną w swoim rodzaju femme fatale. A w tej niewinnej zabawie doskonale pomaga jej moda. Jesienno-zimowe kolekcje Reserve są źródłem skrajnie różnych inspiracji, moda w kolekcjach Reserved w tym sezonie jest zabawą, ale też formą gry, dzięki której bohaterka - ikona stylu generacji Z wyraża swoje fascynacje i tęsknoty - tak przekaz reklam tłumaczy LPP.
Kendall Jenner to kolejna zagraniczna gwiazda reklamująca Reserved. W ub.r. w kampanii wiosenno-letniej kolekcji marki wystąpiła modelka Cindy Crawford, a w reklamach nawiązujących do stylistyki lat 80. pojawił też Dacre Montgomery znany z serialu „Stranger Things”.
Wcześniej Reserved promowały m.in. Kate Moss, Adwoah Abwoah i Irina Shayk. Natomiast rok temu bohaterkami kampanii jesienno-zimowej kolekcji były aktorka Joanna Kulig i francuska influencerka Jeanne Damas.
Spot na potrzeby nowej kampanii wyreżyserował Gordon Von Steiner, który był też reżyserem reklam Reserve z Cindy Crawford i Joanną Kulig. Zdjęcia wykonał Stuart Winecoff, a stylizacją zajął się Jacob K.
W spocie wykorzystano piosenki „Rumore” Rafaelli Cary i „(Where Do I Begin?) Love Story” Shirley Bassey.
Castingiem i produkcją zajęła się agencja Warsaw Creatives, a pospodukcją - Platige Image.
Działania reklamowe obejmą wszystkie kraje, w których sprzedawana jest odzież Reserved. Będą realizowane głównie w internecie (m.in. w social media i we współpracy z influenerami), a w Polsce także w telewizji.
Za przygotowanie i zaplanowanie kampanii we własnym zakresie odpowiada dział marketingu Reserved kierowany przez Monikę Kapłan.
Reserved z 450 sklepami, zapewnia prawie połowę wpływów LPP
Reserved to zdecydowanie najważniejsza marka w portfolio LPP. W pierwszej połowie br. przychody ze sprzedaży jej produktów wyniosły 1,73 mld zł (wobec 1,65 mld zł rok wcześniej) i stanowiły 43 proc. łącznej sprzedaży firmy w wysokości 4,04 mld zł.
Na koniec czerwca w ponad 20 krajach funkcjonowały 453 sklepy Reserved (10 mniej niż w połowie ub.r.), a łącznie LPP miało 1 752 punktów sprzedaży.
W ostatnich dwóch miesiącach jesienna kolekcja Reserved była promowana w kampanii z udziałem Roberto Siposa i Lameki Fox.
Dołącz do dyskusji: Kendall Jenner we włoskim stylu reklamuje Reserved (wideo)