SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kendall Jenner we włoskim stylu reklamuje Reserved (wideo)

Bohaterką kampanii reklamującej nową kolekcję odzieży Reserved (produkowanej prze LPP) jest amerykańska modelka i celebrytka Kendall Jenner. To kolejna zagraniczna gwiazda promująca tę markę.

Spot z kampanii kojarzy się z klasycznym włoskim kinem sprzed paru dekad. Kendall Jenner wciela się w kilka ról: przymierza ubrania w okazałej willi, pozuje z nagim mężczyzną, tańczy w futurystyczno-klasycznym wnętrzu oraz biegnie przez miasto, a po wskoczeniu do basenu zmienia się w syrenę.

Modelka prezentuje przy tym różne ubrania z jesienno-zimowej kolekcji Reserved. Akcja jest prowadzona pod hasłem „#CiaoKendall”.

- Kendall w kampanii Reserved ma wiele twarzy - jest czasem zmysłową Sophią Loren z „Małżeństwa we włoskim stylu”, innym razem dziewczęcą Natalie Portman z „Leona Zawodowca” by na końcu stać się jedyną w swoim rodzaju femme fatale. A w tej niewinnej zabawie doskonale pomaga jej moda. Jesienno-zimowe kolekcje Reserve są źródłem skrajnie różnych inspiracji, moda w kolekcjach Reserved w tym sezonie jest zabawą, ale też formą gry, dzięki której bohaterka - ikona stylu generacji Z wyraża swoje fascynacje i tęsknoty - tak przekaz reklam tłumaczy LPP.

 

Kendall Jenner to kolejna zagraniczna gwiazda reklamująca Reserved. W ub.r. w kampanii wiosenno-letniej kolekcji marki wystąpiła modelka Cindy Crawford, a w reklamach nawiązujących do stylistyki lat 80. pojawił też Dacre Montgomery znany z serialu „Stranger Things”.

Wcześniej Reserved promowały m.in. Kate Moss, Adwoah Abwoah i Irina Shayk. Natomiast rok temu bohaterkami kampanii jesienno-zimowej kolekcji były aktorka Joanna Kulig i francuska influencerka Jeanne Damas.

Spot na potrzeby nowej kampanii wyreżyserował Gordon Von Steiner, który był też reżyserem reklam Reserve z Cindy Crawford i Joanną Kulig. Zdjęcia wykonał Stuart Winecoff, a stylizacją zajął się Jacob K.

W spocie wykorzystano piosenki „Rumore” Rafaelli Cary i „(Where Do I Begin?) Love Story” Shirley Bassey.

Castingiem i produkcją zajęła się agencja Warsaw Creatives, a pospodukcją - Platige Image.

Działania reklamowe obejmą wszystkie kraje, w których sprzedawana jest odzież Reserved. Będą realizowane głównie w internecie (m.in. w social media i we współpracy z influenerami), a w Polsce także w telewizji.

Za przygotowanie i zaplanowanie kampanii we własnym zakresie odpowiada dział marketingu Reserved kierowany przez Monikę Kapłan.

Reserved z 450 sklepami, zapewnia prawie połowę wpływów LPP

Reserved to zdecydowanie najważniejsza marka w portfolio LPP. W pierwszej połowie br. przychody ze sprzedaży jej produktów wyniosły 1,73 mld zł (wobec 1,65 mld zł rok wcześniej) i stanowiły 43 proc. łącznej sprzedaży firmy w wysokości 4,04 mld zł.

Na koniec czerwca w ponad 20 krajach funkcjonowały 453 sklepy Reserved (10 mniej niż w połowie ub.r.), a łącznie LPP miało 1 752 punktów sprzedaży.

W ostatnich dwóch miesiącach jesienna kolekcja Reserved była promowana w kampanii z udziałem Roberto Siposa i Lameki Fox.

Dołącz do dyskusji: Kendall Jenner we włoskim stylu reklamuje Reserved (wideo)

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
paff
Made in Bangladesh.
odpowiedź
User
lol
Reklama z Cindy mistrzostwo
odpowiedź
User
Perlator
Szkoda, że za reklamowym rozmachem stoi badziew produkowany w Azji.
odpowiedź