SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kerris z przedłużoną obsługą marki Jan Niezbędny

Sarantis Polska, właściciel marki Jan Niezbędny, zdecydował o przedłużeniu współpracy z  agencją Kerris w zakresie obsługi kanałów Facebook i Instagram.

Przygotowana przez Kerris na początku współpracy nowa strategia komunikacji, miała podkreślać największą przewagę Jana Niezbędnego – wysoką jakość, a ponadto wzbudzać zaangażowanie i zainteresowanie. Największe wyzwanie stanowiło przyciągnięcie uwagi konsumenta w social media do produktów takich jak worki na śmieci czy folia aluminiowa, ponieważ asortyment z kategorii household goods nie budzi ekscytacji, mając typowo funkcjonalne, codzienne zastosowanie.

Agencja Kerris stworzyła również nową stronę internetową marki Jan Niezbędny. Odpowiadała za mapę strony, specyfikację, architekturę informacji i koncepcję graficzną, a także programowanie oraz wdrożenie strony.

Strategia social media została oparta o maksymalne wyróżnienie superiority produktów marki, bawiąc się słowotwórczą formą stopniowania przymiotników w stopniu wyższym, tym samym maksymalnie podkreślając ich przewagi nad innymi.

Kerris wygrał przetarg na obsługę Jana Niezbędnego w 2022 roku.

Dołącz do dyskusji: Kerris z przedłużoną obsługą marki Jan Niezbędny

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl