Kerris z przedłużoną obsługą marki Jan Niezbędny
Sarantis Polska, właściciel marki Jan Niezbędny, zdecydował o przedłużeniu współpracy z agencją Kerris w zakresie obsługi kanałów Facebook i Instagram.
Przygotowana przez Kerris na początku współpracy nowa strategia komunikacji, miała podkreślać największą przewagę Jana Niezbędnego – wysoką jakość, a ponadto wzbudzać zaangażowanie i zainteresowanie. Największe wyzwanie stanowiło przyciągnięcie uwagi konsumenta w social media do produktów takich jak worki na śmieci czy folia aluminiowa, ponieważ asortyment z kategorii household goods nie budzi ekscytacji, mając typowo funkcjonalne, codzienne zastosowanie.
Agencja Kerris stworzyła również nową stronę internetową marki Jan Niezbędny. Odpowiadała za mapę strony, specyfikację, architekturę informacji i koncepcję graficzną, a także programowanie oraz wdrożenie strony.
Strategia social media została oparta o maksymalne wyróżnienie superiority produktów marki, bawiąc się słowotwórczą formą stopniowania przymiotników w stopniu wyższym, tym samym maksymalnie podkreślając ich przewagi nad innymi.
Kerris wygrał przetarg na obsługę Jana Niezbędnego w 2022 roku.
Dołącz do dyskusji: Kerris z przedłużoną obsługą marki Jan Niezbędny