Kevin McNulty awansuje na president international w Momentum Worldwide
Kevin McNulty objął nowo utworzone stanowisko president international w Grupie Momentum Worldwide. Poprzednio pełnił w firmie funkcję globalnego szefa marketingu.
Jako president international w Momentum Worldwide Kevin McNulty będzie odpowiedzialny za nadzorowanie rozwoju nowego biznesu, produktów, strategii i marketingu Grupy w regionach Europie (w tym w Polsce), na Bliskim Wschodzie, w Afryce, Azji i Pacyfiku oraz Ameryce Łacińskiej. Będzie raportował do Chrisa Weila, CEO koncernu.
Przez pewien czas McNulty będzie łączył nową funkcję ze swoimi dotychczasowymi obowiązkami globalnego szefa marketingu Momentum. Na tym stanowisku zarządza komunikacją, brandingiem, marketingiem i nowym biznesem w ponad 50 biurach firmy na całym świecie.
Ogółem Kevin McNulty jest związany z Momentum Worldwide od 1996 roku. Wcześniej pracował w firmie J. Walter Thompson oraz założył ze wspólnikami agencję „brandingu eksperymentalnego” ad:vent, która w 1992 została przejęta przez McCann-Erickson, a w 1996 roku przekształcona w Momentum.
Dołącz do dyskusji: Kevin McNulty awansuje na president international w Momentum Worldwide