SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kevin Spacey na deskorolce reklamuje aplikację mobilną BZ WBK (wideo)

Do emisji trafiła druga reklama BZ WBK z udziałem Kevina Spacey, prezentująca aplikację mobilną oferowaną przez bank. Za przygotowanie i realizację całej kampanii odpowiadają firmy Red8 Advertising, Propeller Film i Starcom.

W nowym spocie BZ WBK Kevin Spacey obserwuje chłopaków popisujących się na deskorolkach, komentując, że młodzi ludzie są ciągle w ruchu i chcą mieć wszystko przy sobie, także dostęp do usług bankowych. Reklama informuje, że dzięki oferowanej przez bank aplikacji BZWBK24 Mobile - dostępnej dla posiadaczy Konta Godnego Polecenia - można telefonem robić przelewy, opłacać rachunki i wypłacać pieniądze. W ostatniej scenie Spacey podkreśla to, odjeżdżając spod bankomatu na deskorolce.

BZ WBK to kolejny bank reklamujący w ostatnim czasie swoje usługi mobilne - w kampanii PKO BP występuje Szymon Majewski z Maciejem Kurzajewskim (zobacz to),  w reklamach eurobanku - Piotr Adamczyk (obejrzyj spot), a w kampanii ING Banku Śląskiego - m.in. Łukasz Garlicki i Roma Gąsiorowska (zobacz to).

Pierwsza reklama Konta Godnego Polecenia z Kevinem Spacey rozgrywała się w kawiarni i podkreślała 700 zł nagrody, którą mogą otrzymać aktywni użytkownicy rachunku (zobacz ten spot).

>>> Kreatywni chwalą wybór Kevina Spacey do reklam BZ WBK

Cała kampania jest prowadzona w telewizji (m.in. TVP, TVN, Polsat i kanały tematyczne), prasie, internecie, na outdoorze i w oddziałach BZ WBK.

Kreację kampanii przygotowała agencja Red8 Advertising, a produkcją spotu - wyreżyserowanego przez Jurka Bogajewicz - zajął się dom produkcyjny PropellerFilm. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Kevin Spacey na deskorolce reklamuje aplikację mobilną BZ WBK (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
peppes
Taki talent do wykorzystania, a podsuwają mu takie gnioty do grania. Naprawdę tak trudno tym kreatywnym z agenci wpaść na oryginalniejsze pomysły? A może ci decydenci z banku są tacy czerstwi?
22 12
odpowiedź
User
wojtek kardys
Lepiej niż pierwszy spot, bo przynajmniej jakąś fabułę. Mimo to uważam, że tego aktora można było wykorzystać lepiej.
20 12
odpowiedź
User
:P
Komplety brak pomyslu na wykorzystanie tego aktora. Pewnie zrobiono to na zasadzie "kto sie zgodzi zagrac w naszej reklamie" a nie "mamy pomysl na reklame z...". Najlepsze byly z Cleseem, uszly te z Norrisem, choc zalatywaly sucharem, no ale kawaly o Chucku wiecznie zywe. Depardieu, Banderas - od biedy. Spacey - zerowa kreatywnosc tych filmow.
0 0
odpowiedź