Key PR wypromuje Bluecloud Interactive
Bluecloud Interactive, spółka Loyalty Point specjalizująca się w experience marketingu rozpoczęła współpracę z agencją Key PR.
Do zadań Key PR należy obsługa i budowanie strategii komunikacyjnej marki Bluecloud Interactive, a także kreowanie wizerunku firmy w mediach.
- Z Key PR pracowaliśmy od maja tego roku. Współpraca przyniosła nam wymierne korzyści, dlatego podjęliśmy decyzję o przedłużeniu kontraktu na rok - mówi Łukasz Janowski, CEO Bluecloud.
Po stronie Key PR za koordynację działań odpowiada Karolina Kowalska, właścicielka Key PR.
Bluecloud Interactive specjalizuje się w kampaniach zintegrowanych obejmujących experience marketing i kampanie digitalowe ze szczególnym uwzględnieniem buzz marketingu, performance marketingu, web designu - UX/UI/ web development oraz video marketingu. Nowa spółka istniej od końca 2018 roku.
Strony podpisały umowę na rok.
Dołącz do dyskusji: Key PR wypromuje Bluecloud Interactive