KFC reklamuje tańszy kubełek frytek
W restauracjach KFC rusza promocja cenowa kubełka frytek. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Red8 Advertising, OMD Media Direction i Solski Burson-Marsteller.
W ramach promocji kubełek frytek w KFC do 8 listopada będzie kosztować 3,50 zł, a nie jak dotychczas 6,50 zł. Wspierające to reklamy podkreślają wyjątkowość tych frytek: że są świeżo przygotowane, podawane jeszcze gorące, w czasie nie dłuższym niż 6 minut smażenia.
Akcja reklamowa obejmuje radio - Radio ZET, Radio Eska i RMF FM. Spoty przygotowała agencja Red8 Advertising, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD Media Direction, działania w social media realizuje zespół marketingu KFC, a działania public relations prowadzi agencja Solski Burson-Marsteller.
Dołącz do dyskusji: KFC reklamuje tańszy kubełek frytek
Jak tylko b smart zdrozal to obrazilem sie na kej ef sej!