KFC reklamuje kanapki Wrappers
W KFC do wrapów Kentucky Gold i Smoky BBQ Wrappers dołączyła właśnie nowość - Hot Harissa Wrapper z sosem na bazie chilli i czosnku.
KFC Wrappers zapakowane są w poręczne papierowe kartoniki, nadają się na sycące danie w drodze ze szkoły, czy w trakcie spaceru.
Kampania reklamowa KFC Wrappers
Nową ofertę wspiera spot reklamowy „KFC Wrappers – smak, który budzi szacunek na mieście”, w którym postacie reprezentujące różne społeczności i subkultury wyrażają uznanie dla wyboru dania przez głównego bohatera – wrappera z KFC, z którym dumnie przemierza on ulice miasta. Kampania reklamowa realizowana jest jednocześnie na rynku polskim, czeskim i węgierskim i obejmuje działania w telewizji, digitalu oraz social mediach.
W ofercie KFC Wrappers znajdziemy duży kawałek Grandera skropiony sosem z limonki i majonezem, z zapieczonymi w środku frytkami, serem Cheddar, boczkiem, piklami, prażoną cebulką i wybranym sosem – znanym miłośnikom KFC wcześniej, Kentucky Gold i Smoky BBQ oraz nowym Hot Harissa.
Kentucky Gold to wędzony sos majonezowo-musztardowy, a Smoky BBQ to sos barbecue. Zaś nowy dodatek Hot Harissa, przygotowany jest na bazie papryczki chilli i czosnku, z kolendrą, kminkiem, kuminem, oliwą, ogórkiem i pomidorami.
Za opracowanie strategii, kreację i realizację kampanii odpowiada agencja McCANN, za zakup mediów Media Direction OMD, a za działania PR agencja Weber Shandwick. Spot został wyreżyserowany przez Martynę Iwańską, zaś za produkcję odpowiada Lucky Luciano.
Dołącz do dyskusji: KFC reklamuje kanapki Wrappers