„Kidmobile” - kampania nt. technologii mobilnych z T-Mobile i Demotywatory.pl
Fundacja Kidprotect.pl rozpoczyna kampanię „Kidmobile” promującą bezpieczne korzystanie z technologii mobilnych. Partnerem akcji - obejmującej m.in. konkurs w serwisie Demotywatory.pl - jest sieć T-Mobile.
Celem kampanii edukacyjnej „Kidmobile” jest zwrócenie uwagi na zagrożenia, jakie niesie ze sobą nierozważne korzystanie z telefonu komórkowego i mobilnego internetu - przede wszystkim przez dzieci, lecz również dorosłych. Głównym elementem akcji jest 15-letni film opowiadający o perypetiach rodziny związanych z technologiami mobilnymi.
W filmie u boku znanych aktorów - Tamary Arciuch, Jerzego Zelnika i Tomasza Bednarka - wystąpiły dzieci z dwóch mazowieckich szkół. Scenariusz napisała Patrycja Hurlak, która wraz z Pawłem Ziębaczewskim odpowiadała za produkcję. Film nakręcił Waldemar Szmidt, wyreżyserowała Agnieszka Dąbrowska, a producentem wykonawczym jest Artefactum Film.
Kampania obejmuje też konkurs z udziałem Mobilemana - postaci wymyślonej przez agencję Telescope - prowadzony w serwisie Demotywatory.pl. Partnerem akcji jest sieć komórkowa T-Mobile, a patronem honorowym - rzecznik praw dziecka Marek Michalak. Działania są prowadzone w ramach rządowego programu przeciwdziałania przestępczości i zachowaniom aspołecznym „Razem bezpieczniej“ oraz obchodów Roku Korczakowskiego.
Dołącz do dyskusji: „Kidmobile” - kampania nt. technologii mobilnych z T-Mobile i Demotywatory.pl