Kinesso dla Lincoln Electric
Firma Lincoln Electric, firma wytwarzająca produkty do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrała w przetargu na obsługę digital ofertę agencji Kinesso (IPG Mediabrands).
Zespół Kinesso odpowiada za strategię, realizację i optymalizację kampanii performance'owych i brandingowych w mediach digital. Pierwsze projekty obejmują prowadzenie działań w obszarach SEM i social paid (platformy LinkedIn i Meta) na wybranych rynkach europejskich.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
- Dla wzmocnienia naszej aktywności w zakresie digital marketingu poszukiwaliśmy agencji z globalnym potencjałem i szerokimi zasobami kompetencji. Do Kinesso przekonało nas kompleksowe podejście 360, dogłębny briefing przed przygotowaniem oferty oraz uczciwe i przejrzyste warunki współpracy, bez tzw. ukrytych kosztów. Już w trakcie współpracy bardzo odpowiada nam dynamiczna relacja, analiza wyników na bieżąco i ciągła optymalizacja strategii skupiona na najefektywniejszym osiągnięciu celów w założonym budżecie – mówi Marcin Stankowski, Europe core marcom project manager w Lincoln Electric.
Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.
Dołącz do dyskusji: Kinesso dla Lincoln Electric