Klaudia Krasowska szefową marketingu Fundacji Zwolnieni z Teorii
Do Fundacji Zwolnieni z Teorii dołącza Klaudia Krasowska, które obejmuje stanowisko dyrektorki marketingu. W fundacji utworzono stanowisko rzeczniczki prasowej - objęła je Martyna Kozdra.
Klaudia Krasowska ma ponad 10-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Specjalizuje się w budowaniu strategii marek, pozycjonowaniu oraz wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań w komunikacji. W swojej dotychczasowej karierze współpracowała z wieloma markami, m.in. jako dyrektorka strategii w agencji Webtalk.
Na nowym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie działaniami marketingowymi, a także za budowanie świadomości marki Zwolnieni z Teorii.
Jednym z pierwszych kroków Klaudii Krasowskiej jako dyrektorki marketingu jest utworzenie nowego działu PR, na którego czele stanie Martyna Kozdra w roli rzeczniczki prasowej. Ekspertka od trzech lat jest związana z Fundacją, gdzie współtworzyła jej komunikację marketingową.
– Z ogromnym entuzjazmem podejmuję się nowego wyzwania w Fundacji Zwolnieni z Teorii. Wspólnie z Martyną Kozdrą i całym zespołem planujemy wdrażać innowacyjne rozwiązania marketingowe, które pozwolą nam dalej wzmacniać naszą pozycję na rynku – mówi Klaudia Krasowska.
Fundacja Zwolnieni z Teorii organizuje ogólnopolską Olimpiadę Zwolnieni z Teorii. Dzięki wsparciu platformy zwolnienizteorii.pl młodzi ludzie realizują inicjatywy społeczne, które umożliwiają im zdobycie cennego doświadczenia i kompetencji, a także przynoszą realne korzyści społeczeństwu.
Dołącz do dyskusji: Klaudia Krasowska szefową marketingu Fundacji Zwolnieni z Teorii